Gebruikshandleiding gezocht voor zwaluwstaartmal

Coticule

Nieuw lid
31 dec 2013
6
0
Beste Forumcollega's,

Allerseerst nog de beste wensen voor 2014.

Ik heb drie geleden via dit Forum een Zwaluwstaartmal besteld en wil daar nu (eindelijk) mee aan de slag gaan. Ik zoek alleen nog een handleiding of iets dergelijks. Kan iemsnd mij daaraan helpen? Alvast bedankt.
 
A

Athanor

Guest
Mooi dat dit weer even geactualiseerd is! Kwam gisteren ook de onderdelen weer tegen voor dit setje. Wil deze ook eens serieus testen, voordat ik hals over kop in een Incra LS of Woodrat duik.......

Hou ons op de hoogte!


Fons
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Waar kan ik een dergelijke mal aankopen?
Merk, type, producent...
alle in,fo is welkom
jan

Ik heb die mallen destijds voor het forum gemaakt. Ik heb er geen meer over helaas. Wellicht kun je op het forum een verzoek plaatsen of iemand er toevallig 1 over heeft?

Groet thom
 

werkbank

Actieve deelnemer
30 dec 2012
404
0
betekom belgië
Heb je de technische tekeningen er nog van?
Dan kan ik eens navragen wat de productieprijs ongeveer is.
Misschien zijn er nog geïnteresseerden?
jan
 
A

Athanor

Guest
Video is wel informatief, maar niet instructief voor de mallen van dit topic:(


Fons
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.071
394
werkbank dat staat in de handleiding.
Er zijn verschillende mallen en voor diverse combinaties van kopieerring en frees.
mocht je de mallen willen laten maken meld het dan even er ik zou er ook graag een laten maken maar ben niet zo thuis in de metaal.
 
A

Athanor

Guest
Athanor,
Kun je even vertalen wat je bedoeld met....voordat ik in een Incra LS of woodrat duik!!??

Ik denk daarbij aan de mallen waar dit topic over gaat, de zwaluwstaartmal die Thom indertijd geleverd heeft daar sluit de film niet echt bij aan.... Voor andere mallen kun je er vast wat mee, niet de Woodrat dan....


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.