gelukkig nieuwjaar

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Vriende van het forum
Voor allemaal de beste wensen, een handig nieuwjaar. En kijk uit met je vingers, 10 is een mooi rond getal. :)
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Ik wens Iedereen een prettig en productief 2014, en omdat een goed begin alles is ga ik zometeen lekker een nieuwjaarsduik doen bij het surfstrand almere.
Zo'n verfrissende duik kan ik iedereen aanraden.
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Goedemorgen allemaal!

Natuurlijk wens ik ook iedereen een fantastisch mooi, gezond, veilig, creatief en houterig 2014 toe!!!

G.A.V.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Uiteraard ook van mij voor alle forummers en hun familie een prachtig 2014 gewenst! Het gaat goed met ons forum, de eerste week van het nieuwe jaar zullen we wel de 6 duizendste forummer zien registreren, daar waar we een half jaar geleden de 5 duizend passeerden! En de toon blijft uitermate vriendelijke, zo vriendelijk dat we denk ik ook wel eens wat terughoudend zijn met commentaar op elkaars werkstukken. En werkstukken hoop ik het komende jaar het meest te zien, het zou het drukste forum moeten zijn, althans, dat vind ik. Er zijn nog wel wat plannetjes en er zitten nog een paar dingen in de pen, allemaal zaken rondom het forum en de forummers. Ik zal er 1 dezer dagen een topic over starten, om de meningen te peilen.

Een gezond, gelukkig en houtig 2014!

jaap
 

l'Empereur

Nieuw lid
24 dec 2013
14
0
Ik wens jullie allemaal het dubbele van wat mij wordt toegewenst,dan krijgen we het denk ik allemaal niet slecht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.