Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

bosh bovenfrees en juuma 4

Bosch bovenfrees ace 1400, slechts 1 maal gebruikt. Reden verkoop aanschaf cms systeem met of 1400. Dus zo goed als nieuw in koffer met aller erop en aan. Staat al een maand of wat ongebruikt.

€ 85

bosch-bovenfrees-pof-1400-ace.jpg

Juuma nr 4 . Reden verkoop. Handen zijn te groot voor de greep omtrek van mijn hand 25 cm en voor nieuwsgierige schoenmaat 48. Prijs € 70. Deze schaaf heeft slecht een paar planken onder het mes gehad.

juuma300034.jpg

Genoemde prijzen zijn vast en kosten voor verzenden rekening koper. Afhalen natuurlijk beter zodat koper kan zien..... Regio Gouda.

Bovenfrees verkocht! Mooi voor project Freestafel!
    Ik stuur je wel PB

Verkoop bovenfrees bevestigd. Nu de mooie schaaf nog.

De juuma/peaktool enz. is niet meer te koop. Vond het al jammer hem te koop aan te bieden dus zelf maar aan de slag om de greep aan te passen en gaat nu prima. De bedoeling was na verkoop een veritas bevelup smoother te kopen want de low angle jack heeft voor mij een perfecte grip. Deze schaaf blijft nu bij zijn baasje.

schaafgreep.jpg

Ben ik even blij dat de bovenvrees al besproken is, anders was ik die ook weer kwijt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woldenga Bekijk Berichten
    Ben ik even blij dat de bovenvrees al besproken is, anders was ik die ook weer kwijt
    Pakket is reeds richting het noorden. Als oom post mee wil werken morgen of zaterdag binnen.

Forum Rechten