amrican woodworker magazine

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Ja, die rekensom had ik ook al gemaakt. Er was nog ergens een nederlandse site waar je via hun FWW kon bestellen. Daar betaalde je idd ook iets van 60-70 euro per jaar. Das best een leuke marge per abo.

Even iets anders. Ik kreeg vandaag de bevestiging van FWW binnen samen met een gebruikersnaam en ww. Hiermee kan ik een ap op een Ipad of Iphone zetten waarmee ik de boel kan lezen online.

maar euhm euh..

Ik heb geen Ipad maar een laptop met MS erop. Hoe ga ik dat dan nu doen ? Of zit ik aan een appel vast ?
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
63
ja, maar dan moet je wel een creditcard hebben. Dat hebben sommige mensen niet zoals ik. Het is jammer dat ze paypal niet accepteren.
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Je kunt ook vooraf betalen door het bedrag via de bank in een internationale betaling over te maken, dan moet je er wel om denken dat je de extra kosten zelf betaald. Zal niet zo'n groot bedrag zijn hoor! Kijk ook maar eens in de link.


Fons
 

Ducky

Nieuw lid
5 okt 2013
19
0
Delft
ja, maar dan moet je wel een creditcard hebben. Dat hebben sommige mensen niet zoals ik. Het is jammer dat ze paypal niet accepteren.
Dit probleem had ik dus ook tot ik de tip kreeg kijk eens naar Visa Debit
Zelf gebruik ik 3Vcard ik heb er nooit meer op staan dan 30 euro dat kost me dan 2 euro meer.
Opwaarderen in de Winkel of via iDeal..
Ik kreeg toen de tip van Resi van woodworkersmasterclasses omdat ik geen CC had.

Misschien heb je er iets aan?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.