Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

amrican woodworker magazine

Is er hier iemand die daar op geabonneerd is?

Ik krijg net een mailtje terug dat 6 uitgaven me 16 USD zouden kosten en 12 uitgaves 64 USD. 2 keer meer uitgavens tegen 4 keer de prijs????

OP de vraag of het gegeven dat ik in Nederland woon en graag de papieren versie wil ontvangen gingen ze niet in

Zijn er hier die dus zo'n abo hebben ? wat is de ervaring ermee?

Ken het blad niet, maar ben wel al jaren geabonneerd op Fine Woodworking. Papieren versie valt met een zekere regelmaat in de bus en voor USD 105 voor 3 jaar (21 stuks) hoef je het niet te laten.

Heb net op die fine woodworking site gekeken. Ziet er ook goed uit idd. Wel apart dat je 7 bladen per jaar krijgt...

Klopt het dat je 'm idd digitaal kunt downloaden ?

Heb jij misschien een paar oude digitale versies zodat ik die eens kan bekijken om te bepalen of dat blad een mooi abootje waard is ?

Athanor
    Guest
    FWW kun je als de top beschouwen als het om houttijdschriften gaat. Het zevende nummer is de toegift Tools en Shops die je voor de kerst krijgt, een specials over werkplaatsen en gereedschappen zoals de titel al aangeeft. Je kunt op hun site als aardig wat vrij materiaal inzien om een indruk te krijgen.

Fons

Heb idd zojuist maar waar geld naar de US gestuurd. Ze hebben het daar nodig en ik wil dat blaadje wel hebben. :-)

Nu eens afwachten hoe dat in ze werking gaat, een US abootje.

Athanor
    Guest
    Goed idee! Ik geniet ook regelmatig van het lezen en doorbladeren van het blad. Overigens kun je dan ook de nummer op je Ipad in een reader lezen.

Fons

Ik ben benieuwd. Voor die 75 euro oid wil ik de gok wel nemen.

Ben benieuwd wanneer ik dan het eerste blad op de mat mag horen ploffen, althans, ik doe toch echt de aanname dat ik een fysiek blad in de bus ga krijgen :-)

Ben beetje digibeet :-) die digitale versie kan ik toch ook gewoon op me oude laptop lezen ? Of moet ik mezelf ook een apple ipad cadeau gaan doen?

Ik heb de goedkope Online versie van FWW en vind dat best interessant qua prijs en kan je tydschrift zelf mee als pdf lezen.

Ik wist niet dat er ook een enkel online versie is. Wat ik zelf ff spannend vind is om ook daadwerkelijk een blaadje uit de VS te krijgen.

Alleen een online versie lijkt me niets. Het is wel leuk om iets online te kunnen lezen en die proefversie leest prima, maar op de eoa manier vind ik het gewoon leuk om met papier op de bank te kunnen ploffen of in het klus hok het bij de hand te hebben.

Athanor
    Guest
    Ben ik met je eens hoor, ik heb ook graag het tijdschrift zelf in handen. Isook altijd leuk werk om weereens een stapeltje uit de kasttetrekken en door te bladeren om ideeen op te doen. Daarnaast wel het on-line abonnement om de archieven te kunnen raadplegen.

Fons

Forum Rechten