Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Question Gebruiksaanwijzing Kity 635 vlak- en van dikte bank.

Hoi!

Zojuist een Kity 635 op de kop getikt, ga hem vanmiddag ophalen. Er zit geen manual bij en ik kan op het net alleen de Franse versie vinden. Mijn Frans is matig. Er moet ook een Engelse versie zijn, heeft iemand die of weet iemand waar ik die kan downloaden?

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Ben ik ook een tijdje naar op zoek geweest, maar niet direct iets gevonden. Ga me behelpen met de Franse versie en Google Translate.
    Wat ik doe is wel naar het Engels vertalen, niet naar het Nederlands. Heb de indruk dat FR->EN betere resultaten geeft dan FR>NL.

Heb tijdens mijn zoektocht naar info volgende site gevonden die in detail een revisie bespreekt: http://www.metabricoleur.com/t3211-u...ur-ma-kity-635
    Is wel ook in het Frans...

@Rob,
    Heb je die Kity uit Enschede? Ik was daar onlangs via mp bezig en was net te laat.

Groet,

Ad

@SDC79: das een handig linkje, dank je wel! Dat vertalen ga ik ook van Frans naar Engels doen denk ik. Daarnaast heb ik net gehoord dat ik een vloeiend Frans sprekende en erg aardige man in de straat heb wonen Een eventuele vertaling naar het Nederlands zal ik uiteraard hier even melden.

@Dulcinea: nee, uit Bergambacht. Hij is wel aan revisie toe en een aantal onderdelen zal ik echt helemaal nieuw moeten maken, maar ik heb er dan ook erg weinig voor betaald.

Groet, Rob.

Ik weet niet of er veel verschil zit in de kity 636 en de 635? Ik heb hier namelijk een gebruiksaanwijzing van een 636 liggen in het nederlands. Laat maar weten of je daar ook wat aan hebt, dan moet ik hem maar een keer inscannen.

@Roeliepoelie: daar zit wel iets verschil in maar het zou alleen al enorm helpen met het begrijpen van de franse manual van de 635! Als je de moeite zou willen nemen, heel graag !!

Groet, Rob.

Ik zal binnenkort proberen het in te scannen. Als het een beetje lukt dan kan ik het je als een PDF opsturen. Moet je me wel even je email opsturen, dat kan dan wel via de berichten. Als er nog meer gegadigden zijn dan hoor ik t wel.

Top!! Ik stuur je een PM!

Groet, Rob.

Athanor
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roeliepoelie Bekijk Berichten
    Ik zal binnenkort proberen het in te scannen. Als het een beetje lukt dan kan ik het je als een PDF opsturen. Moet je me wel even je email opsturen, dat kan dan wel via de berichten. Als er nog meer gegadigden zijn dan hoor ik t wel.
    Goed werk! Hang die PDF gewoon al bijlage aan je antwoord in dit topic, dan help je heel Nederland in voorkomende gevallen!

Fons

Forum Rechten