HVLP binnen gebruiken?

Estivie

Actieve deelnemer
28 okt 2011
64
0
Hallo,

Ik ben plinten aan het zetten in de woonkamer. Deze zijn geprimerd dus er moeten nog 2 lagen lak over. Ik heb een HVLP systeem waarmee ik al kastdeuren heb gespoten maar dat heb ik toen buiten gedaan.

Weet er iemand of het goed te doen is om binnen te spuiten met HVLP? Ik heb van die afplaktape waar ook een meter plastiekfolie aan hangt & zat te denken om dat te gebruiken om de muren & vloer af te plakken. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat er spuitnevel op de muren of vloer komt (dus meer dan een meter hoog/ver)

Iemand ervaringen met spuiten in een afgewerkt interieur?

Groeten

Stijn
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Nope maar ik zou zekerheids halve gewoon een spuitcabine maken van plastic en tape. Geen risico's nemen.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Uit ervaring kan ik vertellen dat spuit mist….zelfs uit een normale spuitbus. tot wel 3 a 4 meter verder terecht kan komen… Ik zou gewoon lekker buiten spuiten als ik jou was.
 

Estivie

Actieve deelnemer
28 okt 2011
64
0
De plinten staan al tegen de muur (ik wilde ze eerst monteren). Het wordt dus gewoon met borstel & rolletje aflakken als ik de reacties hier zo lees :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.