Hallo ik ben marplesfan21.

marplesfan21

Actieve deelnemer
22 dec 2013
112
0
Zaanstad
Hallo ik ben marplesfan21.

Ik kom uit Zaanstad en ben sinds een paar jaar vreselijk besmet met alles wat te maken heeft met houtbewerking en het verzamelen van gereedschap, om dit uit te oefenen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in gebruiksgereedschap van voor de oorlog. dit omdat ik vind dat de kwaliteit hiervan huizenhoog uitsteekt van wat er nu geproduceerd wordt.
Ik ben lid van dit forum geworden om mijn horizon te verbreden, om mij er meer in te verdiepen en om mij onder gelijkgestemden te kunnen amuseren en te leren.
Ik ben zeer geïnteresseerd in Engelse Sheffield beitels maar in principe in alle houtbewerkingsgereedschappen en ik vind het vooral leuk om zelf gereedschappen te maken.
Ik ben op voorspraak van Edward Bakker, en Roeland Brekelmans maar eens gaan kijken op dit leuke en leerzame forum. :D
Ik hoop dat de medeforumleden net zo enthousiast mij zullen helpen als ik over houtbewerken, gereedschap opknappen, en gebruiksklaarmaken denk
Met vriendelijke groet,

Marco,
marplesfan21
 
Laatst bewerkt:

marplesfan21

Actieve deelnemer
22 dec 2013
112
0
Zaanstad
haha houtenklaas, als ze 18 was misschien wel.:)

mootje, nou een echte hand gereedschap fan kan hier mijn lol op, valt genoeg te kijken en te lezen en leren, is hier net een snoepjes zaak..;)

En bedankt voor het verwelkomen
 

marplesfan21

Actieve deelnemer
22 dec 2013
112
0
Zaanstad
bedankt voor het welkom heten.

ik maak (probeer) allerhande gereedschap, van houtsnij mesjes tot smeed gereedschap, ben nu één beetje aan het zoeken naar een stuk treinrails om een aambeeld te maken, kortom ik ben gewoon graag bezig met mijn handen.
groet
marco
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.