Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Hallo ik ben marplesfan21.

Hallo ik ben marplesfan21.

Ik kom uit Zaanstad en ben sinds een paar jaar vreselijk besmet met alles wat te maken heeft met houtbewerking en het verzamelen van gereedschap, om dit uit te oefenen.
    Ik ben vooral geïnteresseerd in gebruiksgereedschap van voor de oorlog. dit omdat ik vind dat de kwaliteit hiervan huizenhoog uitsteekt van wat er nu geproduceerd wordt.
    Ik ben lid van dit forum geworden om mijn horizon te verbreden, om mij er meer in te verdiepen en om mij onder gelijkgestemden te kunnen amuseren en te leren.
    Ik ben zeer geïnteresseerd in Engelse Sheffield beitels maar in principe in alle houtbewerkingsgereedschappen en ik vind het vooral leuk om zelf gereedschappen te maken.
    Ik ben op voorspraak van Edward Bakker, en Roeland Brekelmans maar eens gaan kijken op dit leuke en leerzame forum.
    Ik hoop dat de medeforumleden net zo enthousiast mij zullen helpen als ik over houtbewerken, gereedschap opknappen, en gebruiksklaarmaken denk
    Met vriendelijke groet,

Marco,
    marplesfan21
    Laatst gewijzigd door marplesfan21; 23-12-13 om 10:52. Reden: was vergeten Roeland Brekelmans te noemen

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Dag Marco, welkom!

Van welke Marples ben jij fan, Miss Marples?

Oeps, beter kijken. Volgens jouw avatar is Marples een merk gereedschap.
    Laatst gewijzigd door houtenklaas; 22-12-13 om 14:24. Reden: Oeps toegevoegd

welkom hier, marco, op dit mooie forum. zo te lezen een echte liefhebber van hand gereedschap, leuk
    GROETJES MOOTJE

haha houtenklaas, als ze 18 was misschien wel.

mootje, nou een echte hand gereedschap fan kan hier mijn lol op, valt genoeg te kijken en te lezen en leren, is hier net een snoepjes zaak..

En bedankt voor het verwelkomen

Welkom. Wat voor gereedschap maak je?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

bedankt voor het welkom heten.

ik maak (probeer) allerhande gereedschap, van houtsnij mesjes tot smeed gereedschap, ben nu één beetje aan het zoeken naar een stuk treinrails om een aambeeld te maken, kortom ik ben gewoon graag bezig met mijn handen.
    groet
    marco
    "Één keer op je vingers tikken wil niet zeggen dat je het niet kan"

Forum Rechten