Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 63

mijn eerste snijplanken

Met een hamer past alles...

Super mooi, en ook hele leuke combinaties.
    En lekker makkelijk dat ze gewoon door de vlakbank konden.
    hoe staat het er voor met je LS?
    heb je al een zwaluwstaartfrees? Ik zag dat ze bij ecotools de 0.5" hebben, en ik heb een setje van b&d waar die ook in zit dus ze zijn wel goedkoper te krijgen.

succes met je snijplankjes.

john

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Wow. Ik ga voor nr. 3!

Mooi man! Nummer 2 is favoriet. Zou nummer drie zijn maar ik vind de schuine randen persoonlijk wat minder, maar de houttekening- en kleuren juist weer heel erg mooi. Als de andere kant net zo mooi is zou ik hem omkeren

Groet, Rob.

Ps: mijn geschaafde purperhart is nog steeds knalpaars, hahaha.

Nummer 2! Super!
    Rustige lijnen en stoere kleuren.

Goed gelukt! Mooie combinaties. Ik ga ook voor nummer 2. Nummer 3 is ook super alleen die schuine rand past er niet bij in my opinion.

Leuke reacties
    Zelf vindt ik 1 en 2 erg mooi waar 1 iets meer de voorkeur heeft, maar dat is ook grotendeels door het formaat/dikte dat net even prettiger aanvoelt
    Straks in de olie zetten, kijken welke dan de voorkeur heeft :-)

@John, nog niks mee gedaan, wel freesjes besteld, hopen dat ze gauw binnen zijn
    Ze konden niet door de vakdikte maar wel over de vlak, steeds even omdraaien en zo stukje bij beetje de boel mooi vlak gemaakt

@Heckeman: de schuine randen vonden ik juist goed bij die stevige kleuren passen, maar gelukkig verschillen smaken.
    Mijn purperhart is nog steeds mooi browniehart
    Morgen maar eens insmeren met citroenoplossing, kijken of dat wat helpen wil

@Deeka: nummer 2 is in alle opzichten stoer, het plankje is kleiner dan de rest maar wel de dikste, dat geeft het geheel helemaal een stoer uiterlijk

Mooie planken. Mijn voorkeur nr.2.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    GAAF !!! En dan nu door voor de kopshouten uitvoering....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten