Ik ben d'r weer ;-))

ariette

Actieve deelnemer
27 okt 2010
84
4
Hallo houtliefhebbers.
Ik ben er weer - en vind de nieuwe (?) website een verrassende nieuwe ervaring!
Wat is het uitgebreid en wat zijn jullie allemaal actief (gebleven) en wat een mooie nieuwe werkstukken zijn er allemaal.
Er zijn vast ook veel nieuwe leden en die hebben mij nog nooit langs zien komen denk ik ;-)
Ik ben nl. sinds 2011 denk ik niet meer hier geweest, dankzij enerzijds drukke bezigheden elders en anderzijds een vervelend ongeluk, waarvan ik nog maar ten dele ben hersteld.
Inmiddels wel weer de werkzaamheden opgepakt en doorverplicht stilzitten ook wel een beetje beter ingelezen dan voorheen.

Ik draai nog steeds - heb wat gereedschap bijgekocht en kan de vraag naar mijn specifieke werk haast niet aan.
Nu de wintertijd me uit de moestuin (en siertuin) weg houdt, kom ik meer aan draaien toe denk ik.
Een aantaal beursdagen in het verschiet maken dat ik ook gewoon aan de gang moet - dus een beetje meer focus.
Vanwege dat laatste het oude forum geprobeerd op te sporen en door een naamswijziging was dat ff tricky - maar ik heb het gevonden.

Nu ga ik snel kijken wat jullie allemaal hebben uitgespookt.

hartelijke groet!
 
A

Athanor

Guest
Hallo Ariette,

Leuk om te horen dat je weer actief gaat meedoen, jammer dat je door vervelende omstandigheden even afstand moest houden. Veel plezier met het "bijlezen" van het forum, dat wordt nog een hele klus hoor, want we hebben heel veel besproken.....

Groet van Fons
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.166
351
Etten-Leur
Dag Ariette, ik ben inderdaad zo nieuw dat ik je nog niet voorbij zag komen. Leuk om met je (werk) kennis te maken!
met vriendelijke groet, Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.