Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Ik ben d'r weer ;-))

Hallo houtliefhebbers.
    Ik ben er weer - en vind de nieuwe (?) website een verrassende nieuwe ervaring!
    Wat is het uitgebreid en wat zijn jullie allemaal actief (gebleven) en wat een mooie nieuwe werkstukken zijn er allemaal.
    Er zijn vast ook veel nieuwe leden en die hebben mij nog nooit langs zien komen denk ik ;-)
    Ik ben nl. sinds 2011 denk ik niet meer hier geweest, dankzij enerzijds drukke bezigheden elders en anderzijds een vervelend ongeluk, waarvan ik nog maar ten dele ben hersteld.
    Inmiddels wel weer de werkzaamheden opgepakt en doorverplicht stilzitten ook wel een beetje beter ingelezen dan voorheen.

Ik draai nog steeds - heb wat gereedschap bijgekocht en kan de vraag naar mijn specifieke werk haast niet aan.
    Nu de wintertijd me uit de moestuin (en siertuin) weg houdt, kom ik meer aan draaien toe denk ik.
    Een aantaal beursdagen in het verschiet maken dat ik ook gewoon aan de gang moet - dus een beetje meer focus.
    Vanwege dat laatste het oude forum geprobeerd op te sporen en door een naamswijziging was dat ff tricky - maar ik heb het gevonden.

Nu ga ik snel kijken wat jullie allemaal hebben uitgespookt.

hartelijke groet!
    Ik hou't op wol !

Athanor
    Guest
    Hallo Ariette,

Leuk om te horen dat je weer actief gaat meedoen, jammer dat je door vervelende omstandigheden even afstand moest houden. Veel plezier met het "bijlezen" van het forum, dat wordt nog een hele klus hoor, want we hebben heel veel besproken.....

Groet van Fons

Welkom terug. We zien graag wat nieuws. Er zijn bij mij weten niet veel leden die spingereedschap maken. Dus plaatjes.

Fijn Ariette dat je weer mee kunt doen, zowel privé als op ons forum.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Fijn je hier weer te zien!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Dag Ariette, ik ben inderdaad zo nieuw dat ik je nog niet voorbij zag komen. Leuk om met je (werk) kennis te maken!
    met vriendelijke groet, Hans

welkom terug, fijn dat het weer beter gaat.
    GROETJES MOOTJE

Forum Rechten