Ook maar ff netjes voorstellen

hvanapeldoorn

Actieve deelnemer
29 aug 2012
32
0
Goededag allemaal,

Ook zo netjes om me maar ff voor te stellen en niet hier alleen maar vragen neer te zetten.
Ben al een aantal jaren wat met hout bezig. Geen scholing in gehad. Heb officieel MTS energie techniek gedaan,maar zit tegenwoordig in de ICT, maar dan meer in management kant. Dus als mij PC niet werkt ga ik ook direct naar de helpdesk. Gewoon hobbyist zeg maar, met regelmatig een vraag. Waarvan soms hier de oplossing al op het forum vindt, en soms nog toch de vraag moet stellen.

Qua gereedschap ben ik in bezit van HM-2 combi bank. Met Freesinstallatie langsgatboor, zaagtafel en lintzaag. Staande bandschuurmachine. Verder nog wat handgreedschap (voornamelijk dewalt) zoals invalzaag met geleiderails, bovenfrees (regelbaar), en Fein multimachine. Kortom heb genoeg om met te redden...

Tja en wat doe ik er mee... Heb de afgelopen 3 jaar me huis er mee verbouwd. En aangezien het jaren 30 huis was. Was het veel plintjes afwerklatjes, balkjes met profieltjes etc maken. Oja heb ook een badkamer meubel gemaakt van meubelpanelen.

Verder heb ik nog het geluk dat ik nog kleine stukje bos heb (1 ha). Waar ik wat hout uithaal zoals douglas en inlandse eik. Welke ik gebruik voor me hobby.

Op dit moment bezig met het maken van audiomeubel. Gewoon MDF. Loop weer eens tegen probleempje aan.... (zie topic met potschanier)..Waarschijnlijk door on ervarenheid en weer eens willen wat eigenlijk niet kan.


Ben dus zeg maar een gemiddelde hobbyist, die soms probeert de profie uithangen (wat dan weer resulteert in veel vragen en soms ook weer een teleurstelling..)

Zodat was het was het wel.

gr

Hendrik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.