Hoi allemaal

nop

Nieuw lid
28 nov 2013
10
0
IK wil me ook even voorstellen.

IK ben Norbert Nooijen en woon in Goirle NB.
Na mijn opleiding als meubelmaker heb ik een jaar of 6-7 gewerkt als meubelmaker.
Daarna heb ik wat las opleidingen gedaan en ben uiteindelijk terecht gekomen in de vliegtuig industrie.
Na wat omzwervingen zit ik nu helaas werkeloos thuis en heb dus veel meer tijd te besteden aan het bewerken van hout.
Ook het beeldhouwen in hout en steen heb ik een aantal jaren geleden weer opgepikt.
Thuis werk ik in de garage en heb een lintzaagje en een draaibank van het merk Huvema 1000-2.
Ik ben op zoek naar een adapter van M20 x1 schroefdraad naar m33 voor de draaibank en zo kwam ik op deze site terecht.
Veel leuke ideeen en tips zijn op de site te vinden en dat werkt erg stimulerend.

Ik hoop dat ik me een beetje bekend heb gemaakt op deze manier.

Groetjes
Norbert Nooijen
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mooi dat je meer tijd hebt voor je hobby, de reden waarom is weer minder
Maar... op die manier worden volgens mij wel de meeste bedrijven geboren ;-) er is dus goede hoop voor je ;)
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.166
351
Etten-Leur
Dag Norbert, welkom op dit forum, ik ben (ook) benieuwd naar je houtsnijprojecten, kun je eens wat foto,'s laten zien?

Vriendelijke groet, Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.