Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
    Athanor
    Guest

Chaos in de snijplank...

Waar de meest snijplanken een keurige dambord structuur hebben, is deze alle orde kwijtgeraakt..... Er is echter wel weer orde nodig om dit resultaat te bereiken De tekst is voor de meesten niet te verstaan, maar het filmpje zegt genoeg.

Fons

Heel tof bedacht!

Heel erg leuk! Ik vermoed dat de bekende houthandelaar K. te Z. vanmiddag nog aan zijn zaagtafeltje staat om dit op zijn minst te evenaren
    Ik denk dat ik binnenkort maar eens een vanille en chocolade cake bak om die in strookjes en blokjes te snijden om snel te kunnen experimenteren met patronen.

jaap

Jaap: less is more, dus komen we je graag van de overtollige stukken cake afhelpen
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Kwam de foto toevallig ook vandaag tegen, was me al af aan het vragen hoe dit gemaakt was...
    Helaas het filmpje gekeken en weg is de magie

Maar wel gelijk weer een nieuw project :-)

Ps, even off topic...
    Ik zat gisteren een filmpje te kijken van iemand die mooie snijplanken maakte en werkte deze af met danish oil
    Dit lijkt mij niet echt geschikt icm met voedsel, klopt dit ?
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 16-12-13 om 07:24.
    Met een hamer past alles...

Geniaal!!!! Hoe bedenkt ie het.

Danish oil lijkt mij ook niet echt geschikt nee.

Ik ben deze planken ook al vaker tegen gekomen en vroeg me toch af hoe ze dat wel niet deden. Maar het is gewoon een kwestie dus van steeds maar weer zagen en opnieuw verlijmen.. Zagen lijmen, zagen lijmen..

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Mijn eerste snijplanken heb ik ook afgewerkt met deense olie....niet een van mijn betere ideeen...

Toffe planken !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten