Tafelplannen

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
wow...je bent wel handig met sketch-up....maakt het geheel goed te volgen !! Hopelijk maak je ook zo'n gaaf verslag van de bouw van de tafe.l
 

roekie

Actieve deelnemer
11 apr 2012
85
0
@rick dank je :) . in sketchup zit voor mij inderdaad de uitdaging niet. daar kun je nog eens wat aanpassen. de uitdaging zit voor mij wel in de daadwerkelijke uitvoering haha.

@john. dank je voor je adviezen. Zal er nog een tekeningetje van maken en dan moet ik over m'n koudwatervrees heen en maar die zaag/frees/lamello in het hout...
 

roekie

Actieve deelnemer
11 apr 2012
85
0
Bij deze de schets zoals het dan nu zou moeten gaan worden. Iemand nog een laatste tip/commentaar? Nog meer mensen van mening dat die pen/gat van 7mm dikte voldoende zijn?
De gaten zijn aan de zijkanten ruim overmaats op de pennen, de pennen komen schuivend in de gaten. In het midden niet, daar worden de pennen vast gelijmd. Over de lengte komt dus mes-groef van ong 20mm..

Knipsel.jpg
 

roekie

Actieve deelnemer
11 apr 2012
85
0
@Sunrayes, mooi te horen, dank voor je reactie.
Een gevoel is soms minstens zo belangrijk als een berekening op 2 cijfers achter de komma...
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Ik heb zo'n tafel op zolder staan , 120x120 in vierkante vorm en de bladen uitgetrokken , komt ie op rond 170 .

als je hem wilt zien en opmeten , dan ben je welkom , de truk zit hem in de onderkant van de bladen , en de manier van vastzetten , en dat zie ik niet geheel terug in je tekening !

groet Rik@herso.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.