Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Bernardo 305 Kopie Woodfast M305 met electronische regelaar Record power CL3

Hallo

Is er interesse ik heb een draaibank Bernardo 305 Kopie van Woodfast M305 (identiek) maar omgebouwd met 3 fase motor en frequentieregelaar.
    Ook met in hoogte verstelbare staander(staal stevig maar zelf bouw) en alle originele accessoires.
    +-1.5jaar oud.
    Spindel M33
    Mx dia 31 cm Centerafstand 41 cm maar uit te breiden met bed verlenging. (niet bij geleverd)

Staat niet in de weg maar bij eerlijk bod mag het vertrekken.

Eventueel met starter set beitels.

Eveneens te koop Record power CL3 met buitendraai set en verschillende centers. (compleet in nieuwstaat) Komt van sterf geval

Deze is wel met zwaar stevig houten onderstel. En niet elektronisch te regelen. Tegen meer prijs wil ik deze wel voor je ombouwen.

Met nog verschillende accessoires.

Bij interesse , zelfde email adres.

Foto's kunnen tegen weekend.

Bieden naar waarde aub.

Koen

Bij interesse stuur maar een bod naar koentje.69 apenstaartje gmail.com

Op te halen in Antwerpen of in slechtste geval wil ik wel tot aan de Belgisch Nederlandse grens komen. om tegemoet te komen aan de kilometers.

Record power draaibank verkocht!

Koen

heb je toevallig nog draaibeitels die weg mogen?

Sorry Sam

beitels zijn al verkocht.

Koen

Forum Rechten