Mijn beurt om me voor te stellen..

mnmt

Nieuw lid
9 dec 2013
11
0
Hallo allemaal,

Mijn naam is Martin. Als econoom heb ik geen opleiding in houtbewerking of iets wat hieraan gerelateerd is. Mijn ervaring gaat dan ook niet veel verder dan IKEA kasten in elkaar zetten en plinten op de muur schroeven. Laten we het er op houden dat er dus nog veel ruimte voor groei is wat betreft mijn kennis en kunde.
Verder houd ik van mooie (handgemaakte) spullen en vind ik het prachtig om er achter te komen hoe deze zijn gemaakt, of dit nu een goed paar leren schoenen zijn, een cameralens, of houten meubel.

Reden dat ik op dit forum ben beland is dat ik een houten attaché koffertje heb gevonden op de zolder van m'n ouders en uit wil zoeken of ik deze zelf een beetje kan opknappen (waarna ik hem ook in gebruik wil nemen, natuurlijk!).

Dat was kort iets over mijzelf, bedankt alvast voor alle informatie die ik tot dus ver heb kunnen vinden hier, erg interessant.

Martin
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Welkom Martin,

Wel ff opletten dat je verslaafd wordt. Zat autodidacten hier die er niet meer van af konden blijven;)
 

mnmt

Nieuw lid
9 dec 2013
11
0
Bedankt voor het welkom, ik was inderdaad van plan om een vraag te stellen en fotos te plaatsen, helaas heeft mn computer wat kuuren gekregen vanmiddag. Wellicht hardwarematig.. Ik ben hier gelukkig wat beter in dan hout bewerken, maar toch krijg ik ondertussen de neiging om er een zaag in te zetten. Haha
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.