Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Mijn beurt om me voor te stellen..

Hallo allemaal,

Mijn naam is Martin. Als econoom heb ik geen opleiding in houtbewerking of iets wat hieraan gerelateerd is. Mijn ervaring gaat dan ook niet veel verder dan IKEA kasten in elkaar zetten en plinten op de muur schroeven. Laten we het er op houden dat er dus nog veel ruimte voor groei is wat betreft mijn kennis en kunde.
    Verder houd ik van mooie (handgemaakte) spullen en vind ik het prachtig om er achter te komen hoe deze zijn gemaakt, of dit nu een goed paar leren schoenen zijn, een cameralens, of houten meubel.

Reden dat ik op dit forum ben beland is dat ik een houten attaché koffertje heb gevonden op de zolder van m'n ouders en uit wil zoeken of ik deze zelf een beetje kan opknappen (waarna ik hem ook in gebruik wil nemen, natuurlijk!).

Dat was kort iets over mijzelf, bedankt alvast voor alle informatie die ik tot dus ver heb kunnen vinden hier, erg interessant.

Martin

Welkom Martin,

Wel ff opletten dat je verslaafd wordt. Zat autodidacten hier die er niet meer van af konden blijven

Welkom martin.
    Wij zien graag foto's. Dus wil je opmerkingen of kritiek. Plaats foto met vraag.

Bedankt voor het welkom, ik was inderdaad van plan om een vraag te stellen en fotos te plaatsen, helaas heeft mn computer wat kuuren gekregen vanmiddag. Wellicht hardwarematig.. Ik ben hier gelukkig wat beter in dan hout bewerken, maar toch krijg ik ondertussen de neiging om er een zaag in te zetten. Haha

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Dag Martin, hartelijk welkom!
    groet, Hans

welkom martin, veel plezier op dit forum