Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Lightbulb Plaatmateriaal, aanbieders vergelijken (in tabel)

Er zijn ook opmerkingen opgenomen over kwaliteit, en mogelijkheid van transport en zagen. Ik deel die graag hier op het forum, ook in de hoop dat er aanvullende tips komen en we de tabel actueel kunnen houden. Bewerken van de tabel is hier lastig, maar misschien is daar iets op te vinden.

Wat mij opviel is dat de bouwmarkten er slecht afkomen: ze zijn duur, leveren mindere kwaliteit en (Gamma en Karwei) nauwelijks service.

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      tabel-plaatmateriaal.jpg
Bekeken:   467
Grootte:   78,7 KB
ID:        11202

Groeten, Rob

ps als het plaatje niet goed leesbaar is kan ik een pdf als bijlage toevoegen...
    Laatst gewijzigd door NeoEko; 06-12-13 om 16:49.

ik mis de diktes? of is er in elk geval van 18 mm uit gegaan?

Sorry, ja alles is 18 mm. En ik heb alleen de Nederlandse kant onderzocht

Heb je rekening gehouden met de BTW?

Ik vind de 12 mm Okoumé garantie plaat bij de Hornbach erg slecht.
    De verkoop beweerd watervastverlijmt, maar na 2 jaar laten de lagen flink los, na 3 jaar was de gehele plaat pulp.
    Misschien dat ik een slechte plaat gehad heb gehad, het was ook een zeer slechte uitgevulde plaat.

Ook veel MDF heeft een zeer zachte kern, het is bij 18 mm 1,5 mm hard, midden in lijkt wel zachtboard.

Geweldig initiatief ! die gaat bij mijn favorieten
    Prima dat er bij staat waar de kwaliteit minder (belabberd) is
    Wat ik graag zou willen zien is waar je top platen kan halen en (misschien nog wel veel belangrijker) waar de prijs kwaliteit verhouding erg goed is

Misschien kun je iets met feedback van anderen om dat te bereiken ?

PLUIM: nette/keurige en overzichtelijke website
    Mooie layout en uitnodigende kleuren
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 06-12-13 om 07:55.
    Met een hamer past alles...

NeoEko, ik heb je post wat aangepast, wat een zeer hoge uitzondering is, maar dit forum is niet bedoeld om direct reclame te maken voor je eigen activiteiten. Daar komt de rubriek commerciële advertenties voor. Ik werd door een aantal forummers op je post gewezen vandaar.
    Hoe kom je aan de gegevens in de tabel, is dat uit eigen onderzoek, zouden we hier zoiets in een universelere vorm kunnen gieten met regelmatige updates. De info, ook die b.v. Zweihaak geeft is wel bijzonder nuttig.

jaap

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik had eerlijk gezegd een stortvloed van positieve reakties verwacht (zoals van Toxiq) op dit werk van NeoEko.

Mooi initiatief NeoEko :-)

Met vr. groet,
    klaas

PS: ik las pas na mijn bericht het bericht van Jaap. Waken over (evt verborgen) commerciele belangen is heel terecht :-)
    Laatst gewijzigd door klaas0639; 06-12-13 om 09:20. Reden: PS toegevoegd

Alles is inclusief btw. In de haast en enthousiasme alles snel op het forum te plaatsen dit soort essentiële details vergeten.
    Maar goed dat je het vraagt, anderen vroegen het zich ongetwijfeld ook af.

@ Jaap

Ik begrijp je opmerking en heb ook getwijfeld of ik mijn website zou noemen. Uiteindelijk toch gedaan omdat het de context verklaart van waarom ik de tabel heb gemaakt. En in die context vond ik het ook niet storend. Ik vind dat nu wel missen eerlijk gezegd. Maar soit. Overigens staat er op de nu geschrapte pagina ook een link naar dit forum...

Ik ben uitvoerig bezig geweest met de tabel: de bouwmarkten heb ik bezocht en ik heb ter plaatse met de medewerkers gesproken.
    Alle online aanbieders heb ik gebeld, uitgelegd wat het idee was (een vergelijkingstabel voor particulieren op mijn -nu niet te noemen website - en vervolgens gesproken over mogelijkheden van zaagwerk en bezorging. Deze info, over zaagwerk, staat niet op de websites. In totaal ben ik er ruim anderhalve dag mee bezig geweest

Ik heb geen enkele commerciële band met welke van de aanbieders dan ook, een zoals gezegd hoop ik dat we de info actueel en volledig kunnen houden.
    Ik heb de tabel in excel en ga hem nu ook in html bouwen. Ik weet niet zo goed in welke vorm we het hier kunnen gieten. Iemand een idee?

Ik ben overigens blij met de positieve reacties en feedback, dat is precies de bedoeling!
    Laatst gewijzigd door NeoEko; 06-12-13 om 10:04.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten