Waarom zou ik mijn vierkantsgatboor houden?

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Toen ik een jaar of 3-4 geleden mij huidige robland combiné kocht, wou ik er geen langgatboor op omdat dat tijdens het schaven in de weg zat op mijn vorige machine. En werken met een langgatboor op een schaafbank is erg vermoeiend en arbeidsintensief. En daarbij niet echt gemaakt voor grote werkstukken.
Daarom kocht ik toen een vierkants gatboor van Jet erbij, die werkte goed en stukken handiger maar ik moet zeggen dat sinds ik een domino XL heb( gekocht de maand toen ze uitkwam) dat mijn Jet nooit meer heeft gedraaid, ik kan zelfs niet meer zeggen of dat 1 of 2 jaar geleden is...
De domino is gewoon veel preciezer, makkelijker en handiger dan wat ik ervoor had.

Kan iemand mij zeggen waarom ik de Jet zou moeten houden? het is niet echt een kwestie van geld of plaats. Hij staat daar gewoon en ziet er cool uit, maar doet niets.

Toen ik mijn domino 500 kocht gebeurde hetzelfde met mijn lamello, ook niet meer gebruikt en dan uiteindelijk maar verkocht. Ik heb niet echt spijt maar in enkele zeer zeldzame gevallen denk ik dan weer "dit was net iets voor de lamello" maar de domino kan het altijd ook.
 

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
De vraag stellen is ze beantwoorden..........zelfde verhaal hier, lamello weg sinds ik de domino heb, langgatboor heb ik zelf niet meer aan gedacht bij de keuze van mijn machines.

Euh, veel succes met de verkoop!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.