De Sint is langs geweest.

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Forummers,

Sinds het posten van het sinterklaaskado van John vliegt er continu een incra-jig door m'n hoofd. Ben wel erg nieuwsgierig hoe dit nu echt werkt. Op you-tube zie ik allerlei mooie filmpjes maar ben wel benieuwd naar de praktijk ervaringen...

John en Toxiq hebben deze jig , Wim heeft de hingemaster.......
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
hebbert....;)
Kom hem rustig uitproberen, je kan vast wel een werkstukje verzinnen waar je het gemaakte ik kan verzinnen, maken we gelijk even een leuk filmpje
Mag je zelfs nog kiezen welke combi je wilt proberen, met een 1010, 1400 of een 2200.

ik kan je exact vertellen hoe lang het rijden is vanuit zwolle, zal vanmiddag even klokken voor je
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.686
2.567
Gaanderen
Forummers,

Sinds het posten van het sinterklaaskado van John vliegt er continu een incra-jig door m'n hoofd. Ben wel erg nieuwsgierig hoe dit nu echt werkt. Op you-tube zie ik allerlei mooie filmpjes maar ben wel benieuwd naar de praktijk ervaringen...

John en Toxiq hebben deze jig , Wim heeft de hingemaster.......

Rick ik heb net als John een complete ls van incra voor het frezen.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Tjonge, jonge, is die ouwe man weer het land uit en heeft niets achtergelaten.
Volgende hoop is op de Kerstman dan maar ...........
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Tja het scheelt 1 letter inc(r)a en dat heeft de goedheiligman natuurlijk niet in de gaten gehad.
Rick, afspraak staat, ik hoor wel wanneer je deze kant op wilt waaien
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.