De Sint is langs geweest.

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Gisteren avond is de Sint langs gewest bij ons, en hij heeft tot mijn grote vreugde ook wat voor mij meegenomen.
Ik had al zo'n gevoel, dus mijn andere kistje project even op een laag pitje, en zorgen dat ik mijn nieuwe speeltje snel kan uitproberen. :p
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 652
  • image.jpg
    image.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 647

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Bij mij komt ook een O Sinterklaasje (in de vorm van O Peatey) en wel is waar een tweede hansje maar euuh.... wel een inca'tje (lintzaagje ) .
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Fraai, ik heb er ook één, toevallig deze week (deels) in elkaar gezet
Nu ben ik nog niet klaar maar hoe toch hier en daar wat schroefjes over, laat even weten of dit bij jou ook het geval is.

Als je er mee aan de gang gaat kom ik graag eens bij je kijken (andersom ben je ook welkom !) wellicht kunnen we samen de werking (goed) ontdekken (als je dat leuk vindt)
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Das een super goed idee, waar kom je eigenlijk vandaan? ik hou volgens mij ook wel wat over.
er zitten wat reserve dingetjes bij en wat spul dat niet nodig is al je de hele set gebruikt.
Vanavond maar even verder kijken, nu eerst even naar een feestje.

john
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet om zelf een goede MFT-top te maken. Jouw taflekleed is een perfecte mal! Nog even een goed forstner bit van de juiste diameter en je werkbank is klaar!

Maar zonder gekheid: mooi kado. Veel plezier ermee!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Gadverdamme....nu heb ik weer iets op mn wensenlijstje...Lijkt me erg makkelijk bij seriematig werk..... Zag ook iets voorbij komen voor houten scharniertjes....
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Ja heren mooi spul van incra. Je hebt echter wel de juiste freesjes nodig. En die zijn er bij mij weten niet in budget uitvoering. Mocht je de hingcrafter willenzien dan hoor ik het wil.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik ga hem zo nog wel even lekker maken (straks naar zwolle)

Sommige dingen moet je voorzichtig mee zijn hier heb ik gemerkt
Ik was dus bij rick, fluister hem nog even in wat voor mooi ding die incra is, ik maar hopen dat hij begint te kwijlen, wat denk je....
Schuift hij dit onder mijn neus

20131201_202602.jpg

Een mooi stukkie Plataan, kwartiers gezaagd... 220cm lang

Dat ging dus weer knaken kosten (ik reed overigens wel met een dikke grijns op mijn gezicht naar huis)
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
het is een vrij dik stuk, zit te broeden op een kastje (wil er morgen aan beginnen) en zou het daar in willen verwerken...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.