Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Te koop aangeboden weinig gebruikte stofafzuiging bgu / huvema rlg 1000

STOFAFZUIGIN BGU GRLG1000.jpg

Weinig gebruikte stofafzuiging van Senioren Houtbewerkingshobbyclub (regio Zuid-Limburg).
    Bouwjaar 2002. Bieden vanaf 600,00 Euro... Voor uitgebreide info ff Googlen of mailen.

Groeten,
    Woodmann

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk Berichten
    Uiteraard zijn deze machines ook goedkoper te krijgen, in dit geval ergens in Duitsland.

Nu moet ik echter stellen dat de machine welke van de seniorenclub wordt aangeboden, een machine is welke max. 10 uur per week heeft gedraaid, trek daar nog even alle vakanties vanaf, en het feit dat deze machine naast een tweede afzuiging staat welke ietswat stiller is, wisselend gebruikt is en dus niet continue gedraaid heeft, je mag concluderen dat de machine toch heel weinig gebruikt is.

Daarbij ligt de gemiddelde prijs van een gereviseerde machine bij een erkend bedrijf rond de 800,00 tot 1000,00 Euro.

Maargoed, kies maar...

Hallo Woodman,

Heeft u de BGU stofafzuiging inmiddels verkocht? of staat deze nog te koop, misschien heb ik namelijk wel interesse.

Met vriendelijke groet,
    Bram

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ik betwijfel het, Brammez.. Het topic is ruim anderhalf jaar oud en de laatste activiteit van Woodmann was in oktober vorig jaar..

Maar, niet geschoten is altijd mis!

Forum Rechten