Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 39 van de 39
    Ja, in flevoland

Vlak bij de gevangenis he.

Er was toch na Rubart.de een tijdje geleden nog een duitse site die veel Festool aanbood?
    Ik ben m vergeten in m'n bookmarks te zetten.

Ik kan m met de zoekfunctie ook niet meer vinden......hebben jullie nog een idee?
    T scheelde echt behoorlijk met Nederland.

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Ik heb hele goede ervaringen met rubart maar als je nog goed koper wil: Kan je hiermee zoeken; https://www.idealo.de/ houd er wel rekening mee dat niet alle bedrijven leveren naar nederland.

Kijk eerst altijd even op Idealo voor de goedkoopste.
    Echter niet iedere dealer (o.a. Gerschwitz) mag/kan meer elektrische machines aan NL leveren, heeft te maken met EU regels over verwijderingsbijdrage.
    Alle andere onderdelen en accessoires zijn verder geen probleem.

Iemand was mij blijkbaar met voor met dezelfde info.
    Laatst gewijzigd door neel; 29-11-18 om 21:47.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neel Bekijk Berichten
    Echter niet iedere dealer (o.a. Gerschwitz) mag/kan meer elektrische machines aan NL leveren, heeft te maken met EU regels over verwijderingsbijdrage.
    Heb daar eens met Gerschwitz over gecorrespondeerd. Om te mogen leven moeten ze zelf wat doen of betalen (daar ben ik even van af). En dat willen ze niet. Andere bedrijven willen het wel, dus het kan/mag wel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haasjetik Bekijk Berichten
    Heb daar eens met Gerschwitz over gecorrespondeerd. Om te mogen leven moeten ze zelf wat doen of betalen (daar ben ik even van af). En dat willen ze niet. Andere bedrijven willen het wel, dus het kan/mag wel.
    Rubart levert ook gewoon de elektrische artikelen. En ze zijn net nog wat goedkoper dan Gerschwitz (die trouwens weer sneller levert, wat ook iets waard is). Maar goed: je kan je browserscherm opdelen, dus diverse leveranciers naast elkaar zetten is een fluitje...

https://www.rubart.de/

Vaak gereedschap besteld en keurig en snel geleverd.
    Boomverzorging VanDeWorperik

Forum Rechten