Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

(goedkoopste) Duitse leverancier Festool ?

Ik zat laatst een draadje te lezen (hier) en daar kwam een link voorbij waarbij opgemerkt werd dat een bepaald bedrijf de goedkoopste leverancier was mbt festool gereedschap (ging over een duits bedrijf)
    Nu kan ik dat draadje (en de link) niet meer vinden

Iemand enig idee wie wat waar... dan kan ik eens het eea vergelijken of dat zin heeft
    Met een hamer past alles...

Ik koop alle Festool accessoires bij Gerschwitz (http://www.gerschwitz.net).
    Die zijn daar 30-40% goedkoper dan in NL, zelfs 1 doos 150 mm schuurpapier is incl. opsturen goedkoper.
    Machines zijn maar 5-10% goedkoper, Bessey is er ook veel goedkoper.

Waarschijnlijk zijn er meerdere Duitse zaken met vergelijkbare lagere prijzen.
    Maar over de snelheid en service van Gerschwitz ben ik zeer te spreken.
    Laatst gewijzigd door neel; 25-11-13 om 22:47.

Dat was de link die ik bedoelde, bedankt

Ik heb er geen ervaring mee maar dit is ook een goedkope duitse leverancier :
    www.maschinenhandel-kimpfbeck.de

Ze lijken er wel verdacht veel op. Maar ik dacht die die van festool door bessey worden gemaakt. Wellicht dat metabo ze daar ook vandaan haalt. Maar de dikte van het stuk wat in de T-slots moet passen wil nog wel eens varieren. De nieuwere festool klemmen (de snelspanners)schijnen wat dunner te zijn.

Was het niet zo dat de metabo machines ook op de festool liniaal paste ? dan zou het bijna aannemelijk zijn dat andersom accesoires ook uitwisselbaar zijn ?!

Maar deze zijn volgensmij ook duurder als die van festool.
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

http://lang-festoolshop.de

Is volgens mij nog goedkoper.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Ik gun mijn schaarse Festool-geld toch liever aan een lokale (goudse) Festool-dealer. Ook makkelijk voor service.

Forum Rechten