Cycloonstofzuiger, Dust Deputy

gasman

Actieve deelnemer
1 feb 2012
201
2
Schoonebeek
Gebruik ik nu, maar probleem is dat de filters zo snel volzitten, dat je na 2x zagen alweer de helft van je zuigkracht verliest.. Principe is leuk, maar werkt niet goed..
Oh, ik wist niet dan in zo,n aszuiger nog een filter zat.
Ik dacht dat het gewoon een tussenbak was.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Oh, ik wist niet dan in zo,n aszuiger nog een filter zat.
Ik dacht dat het gewoon een tussenbak was.

Je steekt je sofzuiger in een gat, in een filter.. Logisch, anders kan je net zo goed zelf je stofzuiger aansluiten. Maar het fijnstof wordt eigenlijk direct het filter ingezogen, wat dan vervolgens wel tegengehouden wordt, maar ook het filter dus snel verstopt.
 

jojo

Nieuw lid
18 aug 2014
4
0
Midden-Limburg
Heb interesse om een Dust Deputy Cycloon aan te schaffen,
Heb ook gevonden dat deze te verkrijgen zijn bij Gereedschap Pro
Vestigings adres in Zandvoort maar dit is een postadres had ze graagwillen bekijken
om te zien welke voor mij van toepassingkon zijn.
Wie heeft hier ervaring mee en ook met deze zaak in Zandvoort !
 

jjjlll

Actieve deelnemer
Van Speijkstraat 156, 2041 KM Zandvoort, daar heeft hij zijn winkel, staat linksonder op zijn website vermeld.

Hij zit vlak aan de zee, je kunt er makkelijk met de trein naar toe, een paar minuten lopen.
Neem niet te veel geld mee, want hij heeft er wel heel erg mooie dingen staan. je kunt hem het best bellen voor een afspraak, dan neemt hij alle tijd voor je.

Ik koop er geregeld spullen, en ben er tot nu toe nooit teleurgesteld.
 
Laatst bewerkt:

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
En of dat wat is.
heb em zelf ook werkt prima.
zelfde spul als dust deputy maar dan voor de normale prijs.
laat je niet gek maken door een merk stickertje.
alles komt uit china
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.