Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Exclamation Restanten Eiken en Duits Grenen

Beste Forum leden,

In verband met de beëindiging van mijn meubelmakersbedrijf bied ik restanten stamhout aan. Ik vind het zonde om goed materiaal in de container te kieperen dus hierbij voor de liefhebber:

Eiken is 2 stuks kwartiers hout, mooi vlak houtplaat (restanten van een fineerfabriek) ca. 20 cm breed 250 cm lang en ca. 32mm dik. Materiaal is ruw gezaagd, moet dus geschaafd worden. Hieruit heb ik eerder ca. 28 mm dik hout kunnen halen met mooie spiegels. Je moet wel een vlak- en vandiktebank hebben om dit te kunnen verwerken.

Duits Grenen is één restant stamplaat van ca. 30 cm Breed, 250 cm Lang en ca. 33 mm dik.

Ook heb ik nog een pak zgn. (parket) stroken Wengé afm. stroken: 450x71x6,2mm. De stroken kunnen worden gebruikt als toplaag, na schaven/schuren ca. 5mm dik. Voor de knutselaar interessant materiaal.

Ik hoef er geen geld voor te hebben, je zult het wel zelf moeten ophalen in Zwijndrecht (bij Dordrecht). Als tegenprestatie een mooie fles single malt whiskey.

Ook heb ik nog diverse verzaagde resten MDF in diverse diktes 9 tot 22mm. Dit is medite, dus freeskwaliteit. Als er geen belangstelling voor is dan gaat het de afvalcontainer in.

Bellen: 0650687430 Martin.
    Mail: martinnillesen@gmail.com

Hallo Martin, ik heb je een PB gestuurd
    Met een hamer past alles...

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten