Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Klemmen voor Nobex 180 afkortzaag.

Recent een Nobex 180 afkortzaag op de kop getikt voor weinig, erg blij mee. Afwijking van max 0,08 graden, waardoor lijstwerk net echt begint te worden

De bijbehorende klemmen ontbreken. Voordat ik de dure Zweden ga sponseren (er worden echt ridicule prijzen gevraagd voor nieuwe klemmen), heeft iemand klemmen voor een Nobex liggen die ik voor een leuke prijs mag overnemen? Zie link voor plaatje, het betreft de twee zwarte haakse klemmen inclusief de achterzijde, natuurlijk. Een lengteaanslag is ook welkom.

http://www.nordtrade.nl/nobex/nobex-...hampion-ch-180

Heel kleine kans, ik weet het, maar niet geschoten en zo.....

Groet, Rob.
    Laatst gewijzigd door Heckemann; 13-11-13 om 13:33. Reden: Correctie.

ik heb een zelfde verstekbak, maar dan van het merk hemelvaart. Net een afkortmachine gekocht dus de verstekbak mag weg. De kans is groot dat de aanslagen en klemmen op die van jou passen. Je mag hem overnemen incl enkele nieuwe zaagbladen. Ik zal je foto''s sturen en maten. Graag per PB je gegevens.
    grt van Raymond.
    www.schrave.nl

PB verstuurd.

Inmiddels voorzien van klemmen via Nord-trade in Groningen, die ze wel voor normale prijzen verkoopt!

Groet, Rob.

Forum Rechten