mijn werkplaats.

rickhessels

Nieuw lid
8 okt 2013
7
0
beilen
hallo.

ik ben niew op dit forum en ik denk laat ik maar eens beginnen met wat foto`s van mijn werkplaats.
dus hier zijn ze ik weet dat het niet de nieuwste machines zijn maar het werkt allemaal nog prima:D
 

Bijlagen

  • mobiel foto@s en videos 005.jpg
    mobiel foto@s en videos 005.jpg
    71,2 KB · Weergaven: 553
  • mobiel foto@s en videos 006.jpg
    mobiel foto@s en videos 006.jpg
    84,7 KB · Weergaven: 550
  • mobiel foto@s en videos 007.jpg
    mobiel foto@s en videos 007.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 550
  • mobiel foto@s en videos 010.jpg
    mobiel foto@s en videos 010.jpg
    80,2 KB · Weergaven: 552
  • mobiel foto@s en videos 011.jpg
    mobiel foto@s en videos 011.jpg
    85 KB · Weergaven: 548
  • mobiel foto@s en videos 012.jpg
    mobiel foto@s en videos 012.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 553
  • mobiel foto@s en videos 013.jpg
    mobiel foto@s en videos 013.jpg
    84,8 KB · Weergaven: 551
  • mobiel foto@s en videos 015.jpg
    mobiel foto@s en videos 015.jpg
    84 KB · Weergaven: 554
  • mobiel foto@s en videos 016.jpg
    mobiel foto@s en videos 016.jpg
    79,1 KB · Weergaven: 555
  • mobiel foto@s en videos 369.jpg
    mobiel foto@s en videos 369.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 547

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Nice! en welkom! Wat lever jij/produceer jij normaliter? Ik neem aan dat dit niet alleen voor hobbymatig gebruik is, zowel super jaloers op de ruimte en de vaste machines!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Oud of niet, als het werkt dan heb je geen klagen, er zijn mensen die het met iets minder moeten doen :D
 

rickhessels

Nieuw lid
8 okt 2013
7
0
beilen
@zuma
dankje.

nee alles is gewoon voor de hobby ik ben nu nog bezig met me opleiding.
als ik me opleiding klaar heb dan ga ik of bij een bedrijf aan de gang of voor mezelf in me werkplaats.
de enige reden dat het allemaal zo groot is is dat me vader een loods heeft en deze machines goedkoop konden krijgen en hij ze nodig was voor het bedrijf (inmiddels niet meer maar alles blijft speciaal voor mij)

@toxiq
ja dat weet ik maar ik ben toch vanuit school en stage en me werk grotere machines gewent maarja ik kan hier prima uit de voeten
het is vooral fijn om je eigen werkplaats te hebben dat niemand anders je de machines versteld want deze machines komen bij een school weg en dat merk me met sommige dingen wel want de teller van de vandiktebank klopt niet daar zit 18 mm in dat is even rekenen moeti k nog bijstellen maar daar heb ik weinig tijd voor.
 
Laatst bewerkt:

rickhessels

Nieuw lid
8 okt 2013
7
0
beilen
jah ik weet dat ik hier gewoon mazzel mee heb ik zie klasgenoten ook thuis aan het sukkelen.

alsi k eens een mooi klusje heb dan kan ik gewoon naar de werkplaats toe alles makkelijk voor handen
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Dit noemen we geen rommel hoor. Hier is komt de term "Goud van Oud" mooi van pas. Het is idd erg fijn om je eigen plekje te hebben.
Geniet ervan!
 

rickhessels

Nieuw lid
8 okt 2013
7
0
beilen
jaaa natuurlijk met centrale verwarming en bij de werkbank die in hoogte velstelbaar is is ook nog vloerverwarming lekkerwarme voetjes hahaha
 

WR1944

Oud hout
Dat ziet er ruim en goed uitgerust uit. Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Voor een leek als ik ziet het er allemaal degelijk uit. Omdat het voor een school was kan het natuurlijk niet degelijk genoeg zijn. De jeugd kan soms zeer destructief zijn in hun onderzoekingsdrift. Met wat nastellen en goed onderhoud kan je hier nog jaren plezier van hebben.
 

rickhessels

Nieuw lid
8 okt 2013
7
0
beilen
ja dat klopt sorry voor de late reactie telefoon en laptop waren kapot dus..

en jah als ik bij mij op school kijk daar worden de beitels haast nog van de vlakbank geslppot om weer te verkopen voor oud ijzer:p
 

Hein5689

Nieuw lid
21 okt 2013
21
0
Sassenheim
Dat is geen slopen, dat is empirisch onderzoek ;-) Wel een mooie werkplek, ik heb van mijn instructeur begrepen dat nogal wat van de "oudere" machines beter zouden zijn dan sommige nieuwe. In elk geval heeft hij een lintzaag staan die volgens mij nog door de Batavieren is achtergelaten :)
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Welkom ! En wat een binnenkomer zeg... Ik ben acuut jaloers op zoveel mooie machines op je plek.
En dat sommige machines op leeftijd zijn maakt geen ene moer uit! Sterker, soms is oud beter dan nieuw !!!

Nogmaals welkom en we hopen snel wat foto's van productie te mogen aanschouwen !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.