Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: mijn werkplaats.

mijn werkplaats.

hallo.

ik ben niew op dit forum en ik denk laat ik maar eens beginnen met wat foto`s van mijn werkplaats.
    dus hier zijn ze ik weet dat het niet de nieuwste machines zijn maar het werkt allemaal nog prima
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Nice! en welkom! Wat lever jij/produceer jij normaliter? Ik neem aan dat dit niet alleen voor hobbymatig gebruik is, zowel super jaloers op de ruimte en de vaste machines!

Oud of niet, als het werkt dan heb je geen klagen, er zijn mensen die het met iets minder moeten doen
    Met een hamer past alles...

@zuma
    dankje.

nee alles is gewoon voor de hobby ik ben nu nog bezig met me opleiding.
    als ik me opleiding klaar heb dan ga ik of bij een bedrijf aan de gang of voor mezelf in me werkplaats.
    de enige reden dat het allemaal zo groot is is dat me vader een loods heeft en deze machines goedkoop konden krijgen en hij ze nodig was voor het bedrijf (inmiddels niet meer maar alles blijft speciaal voor mij)

@toxiq
    ja dat weet ik maar ik ben toch vanuit school en stage en me werk grotere machines gewent maarja ik kan hier prima uit de voeten
    het is vooral fijn om je eigen werkplaats te hebben dat niemand anders je de machines versteld want deze machines komen bij een school weg en dat merk me met sommige dingen wel want de teller van de vandiktebank klopt niet daar zit 18 mm in dat is even rekenen moeti k nog bijstellen maar daar heb ik weinig tijd voor.
    Laatst gewijzigd door rickhessels; 12-11-13 om 11:33.

Mooi hoor, menigeen die met je ruilen wil
    Met een hamer past alles...

jah ik weet dat ik hier gewoon mazzel mee heb ik zie klasgenoten ook thuis aan het sukkelen.

alsi k eens een mooi klusje heb dan kan ik gewoon naar de werkplaats toe alles makkelijk voor handen

Welkom. Mooie ruimte en goed gereedschap. Sucses.

@ wil kluck dankje .

Dit noemen we geen rommel hoor. Hier is komt de term "Goud van Oud" mooi van pas. Het is idd erg fijn om je eigen plekje te hebben.
    Geniet ervan!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    wow.....mooie complete werkplek!!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten