Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Post nieuw op het forum, een kijkje in mijn keuken (examenwerkstuk)

hallo,

Ik ben net nieuw op het forum, en ik zie nu al prachtige dingen!
    Ik dacht laat ik ook maar wat van mijn creaties met jullie delen.
    Ben dan ook erg benieuwd naar jullie mening.
    momenteel ben ik bezig met het afmaken van mijn examenwerkstuk ik ben al geslaagd maar nog niet klaar met het project.
    DE SLOEP zie hier onder..
    IMG_0990.JPG
    IMG_1027.jpg
    IMG_1205.jpg
    IMG_2603.jpg
    IMG_2724.jpg
    IMG_2959.jpg
    IMG_4051.jpg
    IMG_4339.jpg
    IMG_5215.jpg

De laatste foto is van 3 weken terug. Ik ben momenteel erg druk met ander timmerwerk dus dit project ligt even stil.
    foto's van mijn andere klussen zullen snel volgen. En als je meer wilt weten of zien van de sloep vraag gerust ! Ik heb er ongeveer 500 foto's van van het begin tot nu.

Jeetje Evert, wat een prachtige sloep! Ik kan me voorstellen dat je al geslaagd bent, met zo'n eindexamenwerkstuk, complimenten!
    Laat nog maar wat zien als-ie helemaal af is, groet, bri
    Hout Moet...

Gefeliciteerd Evert! In de houtbewerking/schrijnerij is de botenbouw en boteninterieurbouw toch wel de topklasse van vakmanschap terug te vinden. En gelukkig worden zulke vakmensen in NL nog steeds gezocht. Volgens mij ga je een van die jongeren zijn die wel snel een baan heeft.

Mooie sloep hoor, heb je die 500 foto's niet ergens online in een album staan ? dat zou namelijk een groot gemis voor de menschheid zijn ?
    Met een hamer past alles...

Bedankt voor de reacties !

ik heb de foto's nog niet online staan, ik ben wel van plan om hier een goeie selectie van te maken en deze dan online te plaatsen.
    Misschien op dit forum? Ook wil ik graag nog wat andere projecten van mij gaan plaatsen. Maar dit gaat wel wat tijd kosten en ik stik momenteel van het werk. Maar op het moment dat ik verder ga met de sloep zullen er hier zeker meer foto's volgen van de voortgang.

zo min mogelijk selecteren, wat jij niet interessant vind kan juist voor een ander juist wel leerzaam/interessant zijn
    prachtig toch zo een project en zoveel foto's
    Met een hamer past alles...

Zag nog een oud klasgenootje staan van mij op de foto dat de hij op zijn kop ligt en geschilderd is. Maar een mooi bootje.

Mooi hoor! Hoelang verwacht je nog bezig te zijn? Welke opleiding doe je/heb je net afgerond?

Groeten,
    Rudolf.

Dank voor de complimenten

@ jefmen, wie is dat dan ?

@ rudolf, het duurt nog wel even voordat ze te water gaat. Ik schat dat als ik op volle kracht en uren zou kunnen werken nog een maand of 3 bezig ben. Maar dit ga ik helaas niet halen omdat ik momenteel nogal druk ben met andere klussen en ik doe ook alles helemaal alleen nu en dat is ook niet altijd even makkelijk.

En ik heb net me jachtbouw niveau 4 diploma gehaald aan het hout en meubeleringscollege te amsterdam.

Hij heet Sven staat het met muts en sjaal. Volgens mij heeft hij nu een eigen bedrijf opgestart. Hij heeft in de 1 of 2 jaar in Rotterdam gezeten.

Wel leuk dat we beide dit jaar op de zelfde school zijn afgestudeerd.

Forum Rechten