Futselplank, symbool voor 50 jaar houthobby

A

Athanor

Guest
Tsja, Jaap ben ik beroepshalve nogal met het geestelijke aspect van de mens bezig, ontstaat me hier toch een geestrijk topic;);) maar een jubileum waardig om met elkaar te klinken en uit te weiden over drank:rolleyes:

Fons
 

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.232
535
Eanske
ingoogni.nl
Aan de welluidende namen te horen [...]

Aan de welluidende namen te horen gaat het om de "jonge knapen" ;) verwend (of verdwaasd?) door marketing. Fons, neem gewoon een Ballentines, maar dan wel een uit '63. Daar kan echt bijna niets tegen op,

i. (die hier verder niet over het hoe of waarom van "blended" zal uitweiden)
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
@Pieter.

Leuk, zoiets ken ik uit Finland, daar heet het een kuksa. Die heeft maar één oor en wordt met de hand uit berkenhout gesneden en onbehandeld gebruikt. Ik had een hele mooie, die helaas niet 'dishwashersafe" bleek te zijn. Er zijn harde woorden gevallen in de discussie met de dader....

Het is een aparte ervaring om er sterke drank uit te drinken. In Finland heeft een relatie me gevoerd met een zelfgestookt drankje waarvan het alcoholpercentage vast en zeker niet goedgekeurd was door de lokale GGD, GGZ, verslavingszorg en dergelijke instanties. Ik mocht eerst een slokje uit een glas en daarna uit de kuksa; het smaakt echt anders! Dat mijn tanden er in oplosten, ach, daar zaten toch al vullingen in.

Pogingen om er zelf een te maken zijn allemaal in de open haard beland, ik kan het geduld niet opbrengen, wil veel te snel en dan gaat het fout.

Groet, Rob.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.