Vakantiehuisje bouwen, zo kan het ook

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ziet dr uit alsof ze weten waar ze mee bezig zijn. Weet iemand wat meer van die schaaf op 1.20 uit het eerste filmpje?
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Zelfde gast heeft deze filmpjes op z'n account staan


Dat schaafje, op 0:56, daar kan ik toch best wel opgewonden van raken:eek:

Als je naar dat filmpje zit te kijken denk je ergens toch van, nah, hoe moeilijk kan het ook allemaal zijn... Yeah right, om dan tot de conclusie te komen dat het echt knap werk is van hem.
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Zelfde gast heeft deze filmpjes op z'n account staan


Dat schaafje, op 0:56, daar kan ik toch best wel opgewonden van raken:eek:

Als je naar dat filmpje zit te kijken denk je ergens toch van, nah, hoe moeilijk kan het ook allemaal zijn... Yeah right, om dan tot de conclusie te komen dat het echt knap werk is van hem.


Het mooiste van dit soort filmpjes is naar mijn idee dat je oplossingen en of methodes van anderen ziet waar je zelf echt nooit aan zou hebben gedacht.. Je vergroot iedere keer weer je box waar je zelf in denkt..
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Prachtige aanvulling op het forum Woruta !

Mooi huisje gelegen op een fantastische locatie. Daar zou je toch meteen naartoe verhuizen ?!!

Overigens, op enig moment (vanaf 03:24) zie je hem op het strand een boom doorzagen. Toen ik in 2009 mijn broer opzocht (woont in omgeving Seattle) zijn we naar een locatie gereden waar enorme hoeveelheden boomstammen (soms van aanzienlijke omvang...) aan de rand van het water liggen. Naar verluidt liggen die er al héél veel jaren. Ik vroeg me af of hij ook een soortgelijke boom heeft gebruikt voor dit project en of dat volgens de regelgeving van de USA ook wel mag?

Ik zal de foto's er eens bij zoeken en aanvullend posten...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.