Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Vakantiehuisje bouwen, zo kan het ook

Ik moet nog even oefenen geloof ik

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Zelfde gast heeft deze filmpjes op z'n account staan

Laatst gewijzigd door JPAJS; 10-11-13 om 08:10.
    Jeroentje

Die man maakt mooie dingen!

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2008
    De truc met de combinatiehaak en het schaafje, leuk !

Ziet dr uit alsof ze weten waar ze mee bezig zijn. Weet iemand wat meer van die schaaf op 1.20 uit het eerste filmpje?

Gewoon de grootste Makita, 30 cm breed

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPAJS Bekijk Berichten

Dat schaafje, op 0:56, daar kan ik toch best wel opgewonden van raken

Als je naar dat filmpje zit te kijken denk je ergens toch van, nah, hoe moeilijk kan het ook allemaal zijn... Yeah right, om dan tot de conclusie te komen dat het echt knap werk is van hem.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPAJS Bekijk Berichten

Dat schaafje, op 0:56, daar kan ik toch best wel opgewonden van raken

Als je naar dat filmpje zit te kijken denk je ergens toch van, nah, hoe moeilijk kan het ook allemaal zijn... Yeah right, om dan tot de conclusie te komen dat het echt knap werk is van hem.

Het mooiste van dit soort filmpjes is naar mijn idee dat je oplossingen en of methodes van anderen ziet waar je zelf echt nooit aan zou hebben gedacht.. Je vergroot iedere keer weer je box waar je zelf in denkt..

Prachtige aanvulling op het forum Woruta !

Mooi huisje gelegen op een fantastische locatie. Daar zou je toch meteen naartoe verhuizen ?!!

Overigens, op enig moment (vanaf 03:24) zie je hem op het strand een boom doorzagen. Toen ik in 2009 mijn broer opzocht (woont in omgeving Seattle) zijn we naar een locatie gereden waar enorme hoeveelheden boomstammen (soms van aanzienlijke omvang...) aan de rand van het water liggen. Naar verluidt liggen die er al héél veel jaren. Ik vroeg me af of hij ook een soortgelijke boom heeft gebruikt voor dit project en of dat volgens de regelgeving van de USA ook wel mag?

Ik zal de foto's er eens bij zoeken en aanvullend posten...
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Belofte maakt schuld...

Let op het formaat van deze stam; mij broer en mijn moeder staan ergens rechts...

DSCN1254.jpg
    .
    ... en op de bijzondere tekening van het hout...
    .
    DSCN1252.jpg
    .
    DSCN1268.jpg
    .
    DSCN1269.jpg
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Forum Rechten