De nieuwe Festool TS55 is veelzijdiger dan je denkt

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Ik moet bekennen dat ik wel eens een geleider tegen een gemonteerde en geplaatste kozijn heb aangeschroefd om mbv een boven frees de sponning daarvan uit te diepen. M.a.w. de geleiderrail ergens verticaal tegen aan schroeven is helemaal nog zo gek niet, werkt best wel.:D
 

WR1944

Oud hout
Dat raam uitzagen is met de framebouw een vrij normale methode. Op de hoeken boort men gaten door beide wandplaten heen, tekent een lijn van gat naar gat en op het oog wordt het gat gezaagd met een reciprocezaag door beide wanden. Met de geleiderail en invalzaag zal je het van twee kanten moeten doen tenzij je een monsterinvalzaag hebt.
Maar ik denk niet dat men dagelijks z'n boeken inkort of een sandwich halveert.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Dat soort virale videos waar je niets in bijleert doen meer voor hun image dan eender welke reclame campagne die ze in tijdschriften zetten! "Street credit" noemen ze dat.
 

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
Die gast had ook al eens een ludieke video gemaakt met 'n decoupeerzaag voor zo'n video wedstrijd op Fog (staat wel niet in datzelfde youtube kanaal) (of ik moet me vergissen en het was 'n lookalike)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.