Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

De nieuwe Festool TS55 is veelzijdiger dan je denkt

http://www.youtube.com/watch?v=1JUHVcrLORA

Eh, doe dit niet thuis, niet de laatste paar trucs tenminste.

Disclaimer: ik word niet door Festool gesponsord (alhoewel ik er geen bezwaar tegen zou hebben).

Ik moet bekennen dat ik wel eens een geleider tegen een gemonteerde en geplaatste kozijn heb aangeschroefd om mbv een boven frees de sponning daarvan uit te diepen. M.a.w. de geleiderrail ergens verticaal tegen aan schroeven is helemaal nog zo gek niet, werkt best wel.

dat van dat raam is anders best een goeie tip!

... als je 100% zeker bent van waar je leidingen lopen en je in een houten huis woont...

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Dat raam uitzagen is met de framebouw een vrij normale methode. Op de hoeken boort men gaten door beide wandplaten heen, tekent een lijn van gat naar gat en op het oog wordt het gat gezaagd met een reciprocezaag door beide wanden. Met de geleiderail en invalzaag zal je het van twee kanten moeten doen tenzij je een monsterinvalzaag hebt.
    Maar ik denk niet dat men dagelijks z'n boeken inkort of een sandwich halveert.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Dat soort virale videos waar je niets in bijleert doen meer voor hun image dan eender welke reclame campagne die ze in tijdschriften zetten! "Street credit" noemen ze dat.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Die gast had ook al eens een ludieke video gemaakt met 'n decoupeerzaag voor zo'n video wedstrijd op Fog (staat wel niet in datzelfde youtube kanaal) (of ik moet me vergissen en het was 'n lookalike)

Geweldig, wat een over de top clippie, heerlijk ................."if it's not a Fes-tool....its a dead-tool"

Wel leuk om de Lenox zaagbladen in actie te zien. Kun je die in Europa ook krijgen?

jaap

Forum Rechten