Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Elzenhouten kelk

Elzenhouten kelk

Precies op tijd voordat wij naar het Vennenbos in Hapert gaan voor een lang weekend in het zwemparadijs met de hele familie, deze elzenhouten kelk nog klaar gemaakt.
    75mm rond aan de top of de kelk, en hoog 240mm.
    Ad

Attached files

Athanor
    Guest

Re: Elzenhouten kelk

Hallo Ad,

Ik heb de indruk dat je in een zeer productieve fase zit

Alweer een mooi stuk draaiwerk te zien. Goed timing ook, wat voor flesje haal je uit te kelder om dit weekend ik je kelk te gieten als tussenstation voor "des eigenaars keel"

Prettig weekend gewenst door Fons

Re: Elzenhouten kelk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor
    Hallo Ad,

Ik heb de indruk dat je in een zeer productieve fase zit

Alweer een mooi stuk draaiwerk te zien. Goed timing ook, wat voor flesje haal je uit te kelder om dit weekend ik je kelk te gieten als tussenstation voor "des eigenaars keel"

Prettig weekend gewenst door Fons
    Bedankt Fons, ik heb al diverse soorten wijn klaar staan om mee te nemen. Ik heb drie bungalows afgehuurd, wel nodig he met 17 man, kinderen en kleinkinderen. Dus reken maar dat het fun wordt. Maar die kelk is niet vochtbestendig, dus die laat ik maar thuis.
    Groetjes en een prettig weekend. Oh ja, heb je je nieuwe werkplaats al in gebruik, zal wel als ik jou zo inschat.

Forum Rechten