hallo hout web mensen

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Na vele uren op het web naar allerlei tjoep tjoep filmpjes en Amerikaanse hobbybob freaks gekeken hebben, ben ik toch maar lid geworden van jullie collectief.
Ik heb een mini bedrijfje in allerlei klussen, timmeren, schilderen, en soms wat (theater)vormgeving. Opleiding is vormgever maar heb niet gekozen voor een leven achter de computer als 3d vizualisator. Soms werk ik met Blender. (is alleen nog niet CAD)
Ook ben ik verzamelaar van materiaal wat ik vind op straat en spul wat overblijft met klussen. Ga vaak naar kringloopwinkels oude gereedschapjes zoeken. Ben 3x per jaar metaal boer, kortom zooi is mooi en meuk is leuk. Heb met vrienden ook nog een soundsystem daar draai ik plaatjes en doe wat techniek.
Mijn ouders hebben een grote boerderij, waar mijn vader een werkplaats heeft gebouwd. Ik woon zelf in Groningen en daar heb ik de beschikking over een loods van ±300m2 die ik deel met andere mensen. Daar werk ik ook veel. Ik ben een soort materiaal verslaafde van epoxy, metaal, hout enz. Ik heb ook nog 2 groenten tuinen. In mijn volkstuin wil ik een tuinhuis bouwen de komende jaren. Dus druk genoeg. En luxe problemen.
Ga deze winter wat meer met hout bezig, heb een scheppach lintzaag gekocht en een inca vlakbankje, mijn stanley schaaf weer druk in gebruik genomen. Wil wat kleine en grote tafels maken.
Groeten Arnoud
 

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
moet ik wat werk stukken laten zien? of ben ik niet welkom:D
ff checken of foto uploaden lukt
DSC00158.jpg
pollepel voor mn zus al weer erg lang geleden gemaakt.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hallo Blom3DD,

Natuurlijk welkom op ons forum. Zo te lezen ,ben je erg veelzijdig. Ik word nieuwsgierig naar de tafels die je gaat maken.

Heel functionele pollepel overigens, daarmee giet je de soep nooit naast het bord uit. Mooi.

groeten
Ornament
http://www.houtsnijden.eu
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.