Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Mooie site met schitterende boomfoto's.

Tijdens een speurtocht naar afbeeldingen van hout kwam ik de volgende site tegen. Erg fraaie foto's van bomen, schors, doorsneden van stammen en meer.

www.kijkeensnaarhout.nl

Plezier!

Groet, Rob.

Ja, prachtige foto's. Helaas helemaal geen info over de fotograaf en/of degene die al die moois online gezet heeft.

jaap

Nee, ik heb een berichtje verzonden via de website om te vragen wie of wat er achter die site zit, maar kreeg het terug met de vermelding dat het niet bezorgd kon worden. Jammer, ik ben ook wel benieuwd.

Groet, Rob.

Lijkt dezelfde fotograaf te zijn als van deze foto's, er komt er in elk geval één overeen.
    http://opa.cig2.canon-europe.com/s/m/album/DfhsMyYwGCB
    Ik kwam daar via:
    http://www.kijkeensomlaag.nl/cms/ind...679&Itemid=482
    Via whois.nl kan je wel zien wie kijkeensnaarhout.nl heeft geregistreerd, maar het is niet altijd degene van wie de website werkelijk is, dan kan ook een werknemer van het bedrijf zijn dat dat soort dingen doet (althans, zo kan het bij .com namen zijn).

Athanor
    Guest
    Fraaie website, ook heel informatief/illustratief. Verdient het eigenlijk in een rubriek met links naar informatie over hout te worden opgenomen op woodworking.nl Sterker nog... Zou er een vast hoofdstuk van kunnen zijn....

Fons

Forum Rechten