Leonardo da Vinci modellen

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Kreeg een email letter van Lee Valley en daar stonden leuke bouwpakketten in van een 3-tal modellen van Leonardo da Vinci.
Is altijd leuk als weggevertje met de feestdagen voor de boeg, zeker als het zelfgemaakt is. Heeft iemand daar wel eens tekeningen van gezien? Hier de link naar de modellen

jaap

45k4017s1.jpg
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.494
960
Riemst
Geweldig! Maar kan je dit zomaar weggeven? Hoewel, een goede vriend(in) gaat dit naar waarde weten te schatten.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Ha Mathieu, het lijkt me vooral leuk om ze zelf te maken, niet van het bouwpakket, maar vanaf een tekening en een plankje hout. En iets weggeven is ook leuk, zeker als het een eigen maaksel is.

jaap
 

Douwe

Actieve deelnemer
1 sep 2013
307
27
Drenthe/Groningen
Uiteraard de stukken zelf maken! Maar hoe zou je die schroefvorm van model C kunnen maken?

Denk dat het gewoon katoen is, geen hout

---

Deze en ook nog andere bouwpakketten ben ik wel vaker tegengekomen, Alleen zijn dat vaak van die "klik in mekaar" bouwpakketten. Niet erg leuk om zelf in elkaar te zetten vind ik. eentje geheel zelf maken is wel leuk, maakt het ook wel weer uniek. (mijn mening)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.