Welke winkels verkopen Incra spul in nederland

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ook weer zo, maar toch, je had iets meer kunnen aandringen :cool:
Nou ja, ik zal maar niet treuren, er zijn ergere dingen in het leven ;)
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Maak je maar geen zorgen, ik heb vandaag nog een nieuwe man-cave ontdekt en daar wordt je helemaal niet vrolijk van..... tenminste, erg vrolijk totdat de verkoper uitgerekend is...... ze hebben wat te maken met kippen en eieren maar meer vertel ik niet want anders vallen er meer slachtoffers :)
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
iets met een verhaal met iemand die van een toren sprong...... die plaats..... en dan met heerlijke combinaties ;-)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Geschiedenis is niet mijn sterkste kant, toch moet ik aan een plaats denken (weet niet waarom) zwolle ?

bvdb, bedankt, zeker even neuzen, altijd leuk

[edit]
geen zwolle, maar...

Een paar eeuwen geleden sprong Jan van Schaffelaar van de kerktoren in Barneveld.

Kom maar op met die winkel
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
kippen en eieren in barneveld, ok die combi snap ik nog, maar wat heeft mijn hamer er mee te maken, moet ik die kippen neer knuppelen eer je het antwoord verraadt :)
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
pfffffff..... je kunt jou nog eens een hint geven.... een haMer in Barneveld en nog 1 letter erbij.... leuke combinaties hebben ze..... wat zou dat nou zijn....
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Maar welke winkel bedoel je dan, want als ik op de felder site wil kijken dan gebeurt er niks (site werkt niet hier)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.