vraag over verbinding kast... help!

betsie

Nieuw lid
25 okt 2013
1
0
Hoi,

We zijn tegen een kast van 46 jaar opgelopen. En we mogen hem hebben, maar we moeten hem wel demonteren. En daar ligt een struikelpunt. Want dat is nog niet zo makkelijk.
Het gaat om verbindingstukken waar je een m6 bout in kan draaien. Maar dan gebeurd er niets. Zie foto. Wie heeft er tips?


De mevrouw van wie de kast is, was destijds niet bij de montage. Dus ze weet er niets over te vertellen.

Alvast bedankt!

foto 1-1.JPGfoto 2-1.jpg
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
ehhh, geen idee.

Waar zitten die verbindingsstukken? aan de achterkant of zijkant?

Het zou ook kunnen dat alleen dat tussenstuk er af moet (die twee planken en achterplaat) en dat het linker en rechter gedeelte als geheel verhuisd moet worden.

Succes, groeten, Raymond
 
A

Athanor

Guest
Zijn de M6 schroeven misschienom het geheel te zekeren en is dit een bus die door gaten heen voor de passing zorgt? Dus voorzichtig met een rubber hamer eens wat tikken tegen de panelen?

Ben benieuwd naar de uitkomst, het is we een kast die een bepaalde tijd representeert, weet je van welk merk die is?

Succes, Fons
 

sion

Actieve deelnemer
29 jul 2011
33
0
Ugchelen
www.simonalberink.nl
Als dit de moer is waar de m6 bout in draait (soort van rampamoer) ben ik het met Fons eens en is de kast wellicht nu al demontabel. Klein tikje met de hamer en wellicht sprint die los. Zoniet dan kan ik het an de hand van de foto's zo niet zien. Kan je anders wat meer foto's uploaden als het niet lukt?

Groet Simon
 

bartg

Actieve deelnemer
3 jan 2012
191
2
Genk, Belgie
Kan me voorstellen dat na 46 de kast vanzelf aan mekaar blijft "hangen" , zelfs zonder de moeren, wie weet is die wel eens gelakt of zo intussentijd.

Tikje dus.
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Daar een moer op de M6 bout, draai de bout een stukje in de bus en zet hem vast met de moer, nu de bout naar rechts draaien. Misschien zal je hem zo los kunnen maken.
 
A

Athanor

Guest
Betsie, heeft alleen op de 25e op het forum gezeten, verder (nog) niet, de kast moet inmiddels toch wel verhuisd zijn lijkt me.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.