Welke lintzaag voor hobbymatig gebruik?

yoek

Actieve deelnemer
19 jul 2013
215
6
Oisterwijk
Tuffsaws is al erg goedkoop, dan koop je toch gewoon meerdere zaaglinten?? zo zijn de eventuele verzendkosten relatief laag.
En hoe zou de verdere distributie dan moeten, ga zelf kosten maken om bv te rijden, of laat je het in nederland door de ontvanger nogmaals versturen?
Just my 2 cents :)

Zo goed had ik er nog niet naar gekeken eerlijk gezegd. Mijn fout ��
 

Ervido

Nieuw lid
29 jan 2019
7
4
Als je niet hoger als 100 mm wilt gaan is de de metabo Bas261 een van de beste lintzagen op de huidige markt. En voor goede lintzaagbladen kun je terecht bij lintzagenopmaat.nl niet te duur en heel goed. De koolstof zaagbladen snijden alle houtsoorten als de beste. Ik gebruik deze al jaren en ben dik tevreden.
 
Laatst bewerkt:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Als je niet hoger als 100 mm wilt gaan is de de metabo Bas261 een van de beste lintzagen op de huidige markt. En voor goede lintzaagbladen kun je terecht bij lintzagenopmaat.nl niet te duur en heel goed. De koolstof zaagbladen snijden alle houtsoorten als de beste. Ik gebruik deze al jaren en ben dik tevreden.
proficiat !
soms duiken oude draadjes op, en laten we ons ver- of misleiden om daarop te antwoorden
op een paar dagen na was de (voor)laatste activiteit hier 8 jaar geleden
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.619
1.138
Fryslân
soms duiken oude draadjes op, en laten we ons ver- of misleiden om daarop te antwoorden
op een paar dagen na was de (voor)laatste activiteit hier 8 jaar geleden
Heerlijk toch! Ik spit ook regelmatig oude topics door. Een schat aan informatie, die soms best aangevuld kan en mag worden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.