nieuwe draaibank !!!!!

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Eindelijk is het dan zover. ik heb eindelijk een draaibank gevonden die alles had wat ik op dit moment wilde. De vriendelijke meneer die dit aanbood had geen tijd meer voor zijn hobby en dus stond de bank in de schuur stil te staan. Logisch dat de bank dan verkocht wordt, ik doe hetzelfde met gereedschap wat ik niet meer gebruik.
vrijdagavond naar het zuiden des lands gereden in een geleende bus. 3 uur rijden!!! oefff, straks moeten we ook weer terug. Alles de auto in geladen : draaibank,chucks,vele beitels,schuurpapier,afwerkmiddelen,boren enz enz

Om 0:32 stond de auto weer voor het huis. eerst twijfelde ik of ik in de auto wilde gaan slapen!!hahaha

Zaterdagochtend om 7.00 begonnen met uitladen. Om 8.00 kreeg ik versterking om de bank 2 verdiepingen hoger te krijgen. Zoldervloer was hiervoor verzwaard en kan nu een erg grote belasting aan. Rond 9.00 stond het meerendeel op zijn plek. alleen de 1/2 kuub hout ligt nog buiten onder een zeil. hier begin ik straks pas aan. Tevens zal ik proberen wat foto's te maken zodat iedereen mijn mooie nieuwe aanwinst kan zien. Het is een DID PRO 4. Gemaakt door Francis Jacobs.

tot op het forum

rick
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hoi Rick, een did pro 4 van Francis Jacobs, die ken ik, onze vrolijke Belgische vriend. Tuoh kent hem ook heel goed.
Wel Francis is een eerste klas vakman, die weet hoe een draaibank gebouwd moet worden, hij maakt zelf ook spindels voor draaibanken en nog meer.
Daar zul je blij mee zijn. Heb je die op marktplaats gevonden? Soms zie je daar hele goede gebruikte banken, zoals ik ze daar wel eens gezien heb.
Veel plezier met je nieuwe aankoop, maar eerst wel het zweet op je rug van het sjouwen oplaten drogen.
Ad
 

tuoh

Oud hout
Hallo Rick,
proficiat met de nieuwe draaibank, je hebt een topper op de kop getikt.
Als je er een tijdje op gedraaid gaat hebben zul je ondervinden dat met de DID Pro al je wensen in vervulling zijn gegaan, je gaat ver moeten zoeken om nog iets beters te vinden.

Mvg,

André
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.