Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26
    eerste vond ik mooier en meer uniek inderdaad.
    Waarom had je in het eerste ontwerp de bovenste la geverfd? Die had ik misschien ook wel gewoon 'blank' gelaten..
    Enfin, nu zijn ze in elk geval gelijk getrokken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roekie Bekijk Berichten
    eerste vond ik mooier en meer uniek inderdaad.
    Waarom had je in het eerste ontwerp de bovenste la geverfd? Die had ik misschien ook wel gewoon 'blank' gelaten..
    Enfin, nu zijn ze in elk geval gelijk getrokken
    Ja ja smaken verschillen!!
    Eerste lade was geverfd omdat het uit dennen hout vervaardig is en dat oogde niet mooi dus werd er geverfd !
    Nu moet het 2de er nog aan geloven .

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Ha Rudy,

Ik sluit me aan bij de rest. De eesrte uitvoering is veel creatiever, oogt beter en mijns inziens ook veel beter inzetbaar. Heel leuk bedacht en goed gemaakt
    ----------
    Groeten,
    Mac

www.lerabot.fr

Athanor
    Guest
    Ik vind de eerste ook fraaier, maar je vrouw zal naar de praktische kant gekeken hebben en die ziet mogelijk het stof dat zich onder het kastje verzamelt

Fons

Net mijn vrouw het laten zien en die vindt het zonde, net zoals ik, bye the way heb je de bouwtekening, want mijn vrouw wil wel zo'n nachtkastje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JOHN LAMERS Bekijk Berichten
    Als ik eerlijk ben niet, vind het jammer van je eerste design.
    Het is nu een kastje wat je bij veel winkels wel zou kunnen vinden, niet echt uniek.

Ik denk dat je niet te snel een meubel moet aanpassen, misschien kan je vrouw er aan wennen, maar wat vind je er zelf van?

John
    Het eerste was mijn idee, en het 2de dat van …

Athanor
    Guest
    Volgend keer hoger op de poten zetten zodat je gemakkelijk er onder kunt stofzuigen zegt mijn vrouw....

Fons

Hou van de stijl waarmee je eenvoudige meubeltjes een apart cachet geeft. Ook je "tafeltje van afvalhout" was een voltreffer.
    Nu alleen nog je vrouw ervan overtuigen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Volgend keer hoger op de poten zetten zodat je gemakkelijk er onder kunt stofzuigen zegt mijn vrouw....

Fons
    Kastje staat 0,5cm van de vloer op ertalon geleiders van de Hubo kun je nu met 1vinger door de kamer duwen om te stofzuigen, dat was de wens van…

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coonman Bekijk Berichten
    Net mijn vrouw het laten zien en die vindt het zonde, net zoals ik, bye the way heb je de bouwtekening, want mijn vrouw wil wel zo'n nachtkastje.

Sorry Coonman er is geen bouwtekening van !

Forum Rechten