Nachtkastje of gewoon kastje met laden

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Leuk kastje, kan zo naar Rivièra Maison. Alleen moet je er dan eerst nog 'Nightstand' op schilderen geloof ik. Bij RM schatten ze hun klanten zo laag in dat ze op alles zetten waar het voor bedoeld is :)
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Plezant als bepaalde mensen je spullen mooie vinden ,Ik doe mijn best maar ik heb regelmatig een hulplijn nodig!
Zonder zou het niet lukken!
André, weet wel wie ik bedoel!!
Mvg,
Rudy
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Het kastje word dus gebruikt als nachtkastje, maar het was toch niet helemaal naar de zin van mijn vrouw, dus heb ik maar weer eens mijn best gedaan om er iets anders van te maken.
Is het een verbetering of… ?
Grts,
Rudy
001.jpg
 

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
Leuk werkstuk. Al had de explicietere kleurencombo van het eerste wel dat ietsje meer ... des gouts et des couleurs ... Maar zeker een mooie consructie!
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Als ik eerlijk ben niet, vind het jammer van je eerste design.
Het is nu een kastje wat je bij veel winkels wel zou kunnen vinden, niet echt uniek.

Ik denk dat je niet te snel een meubel moet aanpassen, misschien kan je vrouw er aan wennen, maar wat vind je er zelf van?

John
 

roekie

Actieve deelnemer
11 apr 2012
85
0
eerste vond ik mooier en meer uniek inderdaad.
Waarom had je in het eerste ontwerp de bovenste la geverfd? Die had ik misschien ook wel gewoon 'blank' gelaten..
Enfin, nu zijn ze in elk geval gelijk getrokken :)
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
eerste vond ik mooier en meer uniek inderdaad.
Waarom had je in het eerste ontwerp de bovenste la geverfd? Die had ik misschien ook wel gewoon 'blank' gelaten..
Enfin, nu zijn ze in elk geval gelijk getrokken :)

Ja ja smaken verschillen!!
Eerste lade was geverfd omdat het uit dennen hout vervaardig is en dat oogde niet mooi dus werd er geverfd !
Nu moet het 2de er nog aan geloven .
 
A

Athanor

Guest
Ik vind de eerste ook fraaier, maar je vrouw zal naar de praktische kant gekeken hebben en die ziet mogelijk het stof dat zich onder het kastje verzamelt:p


Fons
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Net mijn vrouw het laten zien en die vindt het zonde, net zoals ik, bye the way heb je de bouwtekening, want mijn vrouw wil wel zo'n nachtkastje.:rolleyes:
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Als ik eerlijk ben niet, vind het jammer van je eerste design.
Het is nu een kastje wat je bij veel winkels wel zou kunnen vinden, niet echt uniek.

Ik denk dat je niet te snel een meubel moet aanpassen, misschien kan je vrouw er aan wennen, maar wat vind je er zelf van?

John

Het eerste was mijn idee, en het 2de dat van …
 
A

Athanor

Guest
Volgend keer hoger op de poten zetten zodat je gemakkelijk er onder kunt stofzuigen zegt mijn vrouw....


Fons
 

sergeant

Actieve deelnemer
6 nov 2011
76
0
Antwerpen
Hou van de stijl waarmee je eenvoudige meubeltjes een apart cachet geeft. Ook je "tafeltje van afvalhout" was een voltreffer.
Nu alleen nog je vrouw ervan overtuigen!
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Volgend keer hoger op de poten zetten zodat je gemakkelijk er onder kunt stofzuigen zegt mijn vrouw....


Fons

Kastje staat 0,5cm van de vloer op ertalon geleiders van de Hubo kun je nu met 1vinger door de kamer duwen om te stofzuigen, dat was de wens van…
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.