Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Nachtkastje of gewoon kastje met laden

Kastje met laden of nachtkastje.
    Eik in combinatie met den .020.jpg

Leuk kastje, kan zo naar Rivièra Maison. Alleen moet je er dan eerst nog 'Nightstand' op schilderen geloof ik. Bij RM schatten ze hun klanten zo laag in dat ze op alles zetten waar het voor bedoeld is

Ziet er goed uit.
    Kruis aan de zijkant staat goed.

Hey Rudy,

mooi werk, mooi kastje.

Mvg,

André

Plezant als bepaalde mensen je spullen mooie vinden ,Ik doe mijn best maar ik heb regelmatig een hulplijn nodig!
    Zonder zou het niet lukken!
    André, weet wel wie ik bedoel!!
    Mvg,
    Rudy

Het kastje word dus gebruikt als nachtkastje, maar het was toch niet helemaal naar de zin van mijn vrouw, dus heb ik maar weer eens mijn best gedaan om er iets anders van te maken.
    Is het een verbetering of… ?
    Grts,
    Rudy
    001.jpg

Leuk werkstuk. Al had de explicietere kleurencombo van het eerste wel dat ietsje meer ... des gouts et des couleurs ... Maar zeker een mooie consructie!

Persoonlijk ben ik het met Kastanjeboom eens: de eerste versie vond ik heel erg mooi!
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

De eerste versie is mooier.

Als ik eerlijk ben niet, vind het jammer van je eerste design.
    Het is nu een kastje wat je bij veel winkels wel zou kunnen vinden, niet echt uniek.

Ik denk dat je niet te snel een meubel moet aanpassen, misschien kan je vrouw er aan wennen, maar wat vind je er zelf van?

John

Forum Rechten