gereedschap kast

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Nu mijn werkbank "af" is, alleen nog schuren en in de olie, met de rest van mijn hok beginnen, eerste even een kast gemaakt om makkelijker bij het gereedschap te kunnen (anders dan telkens af stapelen).

IMG_3280.jpg

Bovenop heb ik nu mijn laders staan, een stuk voor mijn boor kolom, en een stukje om te slijpen totale breedte van de kast is 2440

Cas
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Zo zo dat ziet er netjes uit mooie verzameling gereedschap ook
Mvg Leroy
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Nee geen deurtjes, stonden eerst in een grote kast met een deur ervoor, vond ik niet handig. Ik ben ook een arm aan het maken voor de slang van de stofzuiger en probeer dan ook mijn hok stofvrij(er) te houden.

Zal daar nog even een foto van maken en plaatsen
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Zijn lades, ik kan de lade uittrekken, en de kisten openen als ze er nog op staan. Hopelijk pak ik minder gereedschap wat eerder ergens achter in een kast stond makkelijker, en berg het ook eerder weer op.....
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
Kast is inmiddels af, bakken zijn aan de achterkant opgesloten door een lat, zodat ze niet naar achteren schuiven bij het sluiten.

IMG_3296.jpg

Zog 3 laatjes maken voor de boren en boor accessoires, is nog een kleine ruimte voor over boven de festool kisten.

Ook nog even een arm gemaakt voor de stofafzuiging van los gereedschap. Moet nog een knikkend deel aan de voorkant aan komen, en de slang moet natuurlijk nog netjes worden vastgezet. maar het werkt zo wel!

IMG_3297.jpg

Cas
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Ziet er inderdaad heel degelijk en praktisch uit, goed bekeken dat je ze uitschuift en de bakken gewoon weer wegschuift. Bij mij staan de bakken altijd wel ergens in de weg...

De arm ziet er nogal duur uit, denk dat ik die gewoon in hout zou (zal;-)) maken.

Leuk om zo inspiratie op te doen!

Groeten,
Steven
 

caso

Actieve deelnemer
1 dec 2012
473
1
Moergestel
@steven, wij gebruiken deze profielen ook op de zaak dus waren niet echt duur......

Volgens mij mag je hem ook van goud maken en dan is hij nog goedkoper dan de festool arm.....

Cas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.