Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Te koop gevraagd Festool CS50 EB

Ik wil graag een paar kastenwanden maken en zoek daarom deze zaagtafel.
    heeft iemand die nog tekoop staan?
    gr,
    Sjoerd

Ik neem aan dat je ook marktplaats in de gaten houdt. Daar komen ze regelmatig voorbij. Maar het is Festool dus echte koopjes ga je niet snel vinden. er staat nu ook een CS70 EB erop http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...reviousPage=lr

Hoi Zuma, bedankt voor je bericht en link.
    Ik ga wel voor de CS50 maar een 70, waarom niet, ik ben geen professional maar wil die kastenwand wel goed en mooi bouwen.
    Ben bereid geld voor kwaliteit te betalen, zit zelfs te overwegen een nieuwe aan te schaffen dit ivm garantie en verzekering.
    Toch is 1500 euro voor een nieuwe veel geld.
    Mijn angst een beetje is een gebruikte te kopen en er ook veel geld voor te betalen en dan een slechte aan te schaffen.
    Heb je tips of suggesties waar ik op moet letten?
    Gr,
    Sjoerd

Er staat op marktplaats een cms van festool die wellicht interessant voor je is. Met rol tafel,dus dat is wel ideaal voor kasten etc

http://link.marktplaats.nl/731440756
    Laatst gewijzigd door avos; 15-10-13 om 22:08.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waaijers Bekijk Berichten
    Hoi Zuma, bedankt voor je bericht en link.
    Ik ga wel voor de CS50 maar een 70, waarom niet, ik ben geen professional maar wil die kastenwand wel goed en mooi bouwen.
    Ben bereid geld voor kwaliteit te betalen, zit zelfs te overwegen een nieuwe aan te schaffen dit ivm garantie en verzekering.
    Toch is 1500 euro voor een nieuwe veel geld.
    Mijn angst een beetje is een gebruikte te kopen en er ook veel geld voor te betalen en dan een slechte aan te schaffen.
    Heb je tips of suggesties waar ik op moet letten?
    Gr,
    Sjoerd